jan
19

január 19, hétfő

| Szerző: updatefogyok | 9:08 pm

Reggeli: norbis fornetti (vettem  fagyasztva) update2, tejeskávé

Tízórai: csirkemell sonka, könnyű ízek zöldséges sonka, norbi pufi búza

ebéd: nagyon kevés máj

uzsi-vacsi : 2 norbis pogi by me, fél norbis "lángos"

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr72889614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.01.19. 23:02:12

Úgy látom nagyon egyre vagyunk hangolva, én is a pogival szemeztem... Melyik pogi recepted probáltad? Húúú fornettist én is akarok, azt hol sikerült találnod????

updatefogyok 2009.01.20. 20:31:22

:-) A hagymás-krumplis pogit készítettem hagyma nélkül, sajttal a tetején. Ma is csináltam, sokkal jobban sikerült, több élesztőt tettem bele és egy kevés tejfölt, persze megint sajtosan..:-) fini lett. Ja, a 30 g só szerintem túl sok.
Fornettit fagyasztottam vettem egy fornettisnél. Nem szoktak sütni norbisat csak megrednelésre, mert nem megy, ennyi volt már csak a fagyójukbban is, ezért inkább elhoztam. Valamikor azt hallottam, hogy ezek elvileg már megszüntek, olyan kicsi volt a kereslet. Pedig én annó vettem a norbis muffinokat, azok ráadásul egyes kóduak voltak, és elég finomak voltak. Sajnos rég nem találkoztam vele, de azt várom, hogy eljussak egyszer egy norbi pékségbe, ezek a látványpékségek most nyílnak országszerte, nagyon sok finomsággal. Pesten már biztosan van. Arra emléksztem, hogy Szendtendrén a napokban nyílt egy café, ahol szintén vannak sütik, koktélok, és sok finomság. Te biztosan hamarabb eljutsz mint én:-) (én 220 kilométerre lakom)
süti beállítások módosítása