máj
18

Lendületben-2.nap

| Szerző: updatefogyok | 8:42 am

A tegnapi  súlyomhoz képest egy kilóval kevesebbet mutatott reggel a mérleg. Ám ez most elég csalóka, mert a nehéz napok legvégén járok, nem túl reális ilyenkor a mérleg. 89-ről 88-ra ment vissza reggelre számszerint a súlyom, de szerintem ez a 88 a reális, mert már pár napja is annyi voltam, csak a menstruáció miatt (tegnap volt az utolsó nap) mutatott 89-et a mérleg. Egyébként meg tök mindegy, sok ez így és kész:-)

Ma:

reggeli: tejeskávé (hű, extrakorán...)

t: két norbis piritós, sajttal

e: norbis pálcikás jégkrém

u:? (nem tudom hol az eszem, de nem emlékszem tök komolyan....-megjegyzés: másnap írok a posztokat, így ez nekem már tegnapnak számít)

vacsi- zöldségleves csirkemellel

A vacsi 6 előtt, de 9 előtt nagyon éheztem, ettem egy almát!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr61128056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása