jan
20

január 20, kedd

| Szerző: updatefogyok | 8:33 pm

egész nap tejeskávé és norbis pogi (tegnapi és mai) ill. pár szelet csirkemell sonka

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr64891927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.01.20. 20:52:36

Nagyon ügyi vagy, én nem birám ennyi kajával!

updatefogyok 2009.01.20. 22:16:42

Azért nem akármennyi pogiról van szó:-)) én se szoktam csak ennyit enni,d e ma nem voltam vmiért éhes..illetve egész nap pogit rágcsáltam, lehet ezért:-))és azt kifelejtettem, hogy a tejeskávémba tetem norbis mogyorókrémet:-)
süti beállítások módosítása