máj
10

Disznóságok

| Szerző: updatefogyok | 10:28 pm

Anyósom ad hoc szokott venni egy disznót, a hentes levágja, a család összejön, van fini disznótoros, a hús meg kitart neki a kövi malac kinyírásáig:-)

És hogy mivel jár egy ilyen hétvége? Hagymásvérrel, sült kolbásszal, hurkával (májas, cukros-májas, véres) disznóhúslevessel...és valami elvetemült ötlet alapján rántott csirke is került az asztalra...de én a disznóra szavaztam:-)

A sült kolbásznak nem mondtam nemet, ellenben kenyér nélkül ettem (esküszöm, hogy nekem a kenyér nem kell, nem hiányzik valamiért, már norbis kenyeret is alig veszek) és updtae majonézzel, ill. mustárral fogyasztottam (ezzel mondjuk nyertem vagy 100 kalóriát) és még a disznófülére sem tartottam igényt, holott az volt gyermekkorom legkedvencebb csemegéje.

Reggel kiderül mit mutat a mérleg, bár abban bízom, ha fogyni nem is fogytam, azért hízásra sem áll a szekér:-) Főleg, hogy holnapra gulyáslevest rendelt a pasim, azt meg én is nagyon szeretem (krumpli és csipetke nélkül)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr51113961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.05.11. 08:11:11

Hmmmm Disznótor, gyerekkorom kellemes emlékei:-)Imádtam!

Salesman 2009.05.12. 23:17:13

@masika:

Telepi gyerekkénnt és csak a Kaziczy általános iskola udvarán élvezhettem a disznóvágást úgy 10-15 évvel ezelőtt:

Az egyes részeket tombolán lehetett megnyerni.

updatefogyok 2009.05.13. 19:31:42

Salesman! Képzeld nyílik a másik pékség!! A szabő Lőrinc utcán egy újépítésű társasház aljában!!

USC 2009.05.13. 20:28:26

@updatefogyok:

Szép dolog a fejlődés, de most olyan csinos fekete szépséges hercegnő lett az új eladó a Segneren, hogy egyszerűen oda kell járni. Salesman nyitott szemmel járj! ;)
süti beállítások módosítása