jan
17

Jelentkezem

| Szerző: updatefogyok | 7:48 pm

Valami extra nagy blogger nem lettem az előző bejegyzésem óta, vissza kell még ebbe szokni....és vissza kell szoknom a fogyókúrába is. 

Összefoglalva az elmúlt heteket:

- sokkal kevesebb kedvem van a fogyókúrához

- kevésbé vagyok motivált

- fáradt vagyok

- nincs időm (tornázni, külön főzni, pacsmagolni, stb, stb)

 Ez mind igaz, de hülye kifogás, ami legyőzhető. Úgyhogy dont fos, no para:-)

Egy valamire viszont rá kellett döbbennem, sokkal nehezebben fogyok, mint pár évvel ezelőtt. 29 éves vagyok, kvázi még mindig fiatal, másrészről mégsem a húszas éveim elejét taposom, amikor még tényleg könnyebb volt és nem csak azért, mert nem volt családom, gyerekem, háztartásom...blabla (és 20 kiló súlyfeleslegem sem)

Lestipitopiztam egy jó kis domaint, csak fel kellene tenni a férjem tárhelyére és ellátni egy blogmotorral, lehetne saját oldalam, nem csak ilyen blog.hu-s (amúgy meg annyira mindegy) csak tényleg jó lenne jól csinálni ezt az egészet. 

Nem hiszek eléggé magamban, nehéz év elé nézünk...:-D Azért valamelyest csak könnyebb úgy fogyni, ha hisz az ember abban, hogy eléri a célját. 

Egyébként január 1 óta nagyon kis tüchtig vagyok, de több sportra és levesebb mennyiségre van szükségem ahhoz, hogy látványosan és tartósan fogyjak. Ez már sajnos eleve elrendeltség:-) 

Ha olvastok (na, remélem olvastok, ha már erőt vettem blogger énemen) írjatok, hogy mennyit kell fogynotok, hogyan próbáljátok, etc....segítsünk egymásnak. Nekem minden fogyókúrámkor segítség volt, ha volt valaki, aki megosztotta a tapasztalatát. H szeretnétek csinálok egy facebookos oldalt (nem májerkedésből, hanem az egyszerűség kedvéért) és beszélgethetünk ott is, akár zárt is lehet a közösségünk és mindig csak felvesszük azokat, akik itt jelzik) ez csak egy ötlet, nyitott vagyok bármire, csak fogyjunk már le végre:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr533571898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bneirene 2012.03.06. 15:27:11

Szia!

Nem tudom, hogy mikor írtad az utolsó bejegyzést...de én szívesen csatlakozom hozzád, ha még fogyózol...
süti beállítások módosítása