júl
1

Friss

| Szerző: updatefogyok | 10:32 pm

Kedden lesz a műtétem, ma dőlt el. Igazából nagyon be vagyok tojva, elsőkörben az altatástól, másodikban a szövettan eredményétől parázok. Meg attól, hogy mi van, ha meghalok és a gyerekem még csak emlékezni sem fog rám. Tudom, hogy mennyire hülye gondolatok, de ki kell magamból írnom, igazából a környezetemben senkivel sem osztom meg ezeket a gondoltatokat, mert azon túl, hogy sikeresen beparáztatok másokat is, úgyis csak azt a választ kapom, hogy nem szabad a rosszra gondolni. De én ilyen vagyok, sokat gondolok a rosszra, családi örökség.-) Anyai nagymamám például ha nem éri el telefonon anyukámat, akkor fél óra alatt képes odáig pörgetni magát, hogy sírva magába roskad, hogy biztosan meghalt a fél család...Na, szóval ez a véremben van:-)

És ahogy hallom esik odakint, éljen, a véremben van az is, hogy mindig akkor teregetek kint, amikor aznap szakadni fog....éljen:-)

Szóval most ott tartok, hogy sajnálgatom magamat, és valamelyik nap elugrom Józsára a kedvenc gyroszosomhoz, mert nehogymá' többet olyat ne egyek, biztos, ami biztos:-) Úgysem ehetek aznap, amikor műtenek, majd akkor lefogyok:-) Egyébként meg Mr. Rochester mógé bújok: ő mondta, hogy most ne foglalkozzam a fogyival:-)) Na jó, ez csak poén, de most tényleg nem a diéta A legnagyobb problémám.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr141221063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.07.02. 15:25:44

Gondolok rád, és nagyon szorítok majd kedden!

Mr. Rochester 2009.07.03. 00:39:16

"Egyébként meg Mr. Rochester mógé bújok: ő mondta, hogy most ne foglalkozzam a fogyival:-))"

:))))))))

Teljesen természetes szerintem amiket érzel. Ezzel szinte mindenki így van ilyenkor... Kétségtelenül sz@r dolog egy műtétre készülni... :(
Én is fogok Rád gondolni!!! Meg szorítok természetesen. :) Mikor fogunk valami hírt kapni itt a blogon, a műtét után Rólad?

updatefogyok 2009.07.05. 14:01:47

@Mr. Rochester: Próbálok majd kedden életjelet adni, ha nem skerül, akkor szerdán mindenképp!

noemi009 2009.07.06. 13:50:10

Szia!
Nem akarok indiszkrét lenni, de nőgyógyászati műtétről van szó? Konizáció? Mert én tavaly szeptemberben estem át egy ilyen műtéten, ha akarod, szívesen mesélek, megnyugtatásképpen.
Tudom most miket élsz át...

Mr. Rochester 2009.07.07. 18:58:20

Sokat gondoltam ma Rád, remélem minden rendben ment!!!

updatefogyok 2009.07.07. 20:56:24

Életjel:-)
Köszi csajok a rámgondolást, jövök majd bővebben is, most ennyire futja, tuti fogytam 5 kilót:-)
Noémi- köszönöm, kicsit elkéstem, mert most olvastalak, de kíváncsi leszek a tapasztalataidra, nekem nem konizációval, hanem leep hurokmetszéssel csinálták, plussz volt egy késes kivágás.
majd érkezem:-)

Mr. Rochester 2009.07.08. 12:20:42

Nah, akkor megvan a mai nap jó híre! :))) Örülök Neked! :) Pihenj sokat! :)
süti beállítások módosítása