ápr
20

Szóval lehet megbotránkozni, én járok miniben:-) Ha nem érezném jól magam benne, nem tenném. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr651076812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salesman 2009.04.20. 21:36:43

Szerintem már abba is hagyhatnád a diétát ;)

Ronni 2009.04.21. 12:03:09

Tényleg jó:) a hiba az én készülékemben van majd 20kilóval kevesebb vagyok mint Te mégsem ézeném magam jól miniben . Jelentkezz többet :), jó tudni mások hogy haladnak , nekem sajna nincs blogiró ambicióm pedig jó lenne.
Annyira aranyos ez a megjegyzés felettem::)

FRita 2009.04.21. 15:23:26

Szia Updatefogyok!

Olvaslak és csodállak :) az első bejegyzésed óta, erőt merítek én is, mint a többiek a kitartásodból. :) KÖszi!

Most muszáj írnom: ha így néznék ki a mostani 78 kilómmal, mint te a kilencvennel, a (sajnos nagy) fenekemet a földhöz verném örömömben. :)

Csinos vagy, és még milyen csinos leszel, ha elérted a célod! El fogod, ez biztos, kitartást!

updatefogyok 2009.04.21. 17:33:49

Cukik vagytok nagyon, de az a 90 kiló akkor is annyi basszus....És sajnos a 20-25 kilós súlyfeleslegnek a 80%-a a csípőmön és a hasamon van:-(
mabapi! Üdv itt:-) Örülök, hogy írtál, annak pedig méginkább, hogy úgy érzed, erőt meríthetsz belőlem. Én meg az ilyen hozzászólásokból merítek sok erőt:-) Nem csak magamért, másokért is megéri.

bogee 2009.04.30. 12:07:31

tényleg nagyon jól nézel ki! a térdeid nagyon szépek, az enyémek borzalmasan néznek ki, és én emiatt nem merek térd fölötti cuccokat hordani!
csak így tovább!!!

~Róka~ 2009.08.05. 11:47:25

Én aztán nagyon kritikus vagyok a felesleges kilókkal...
De a te lábaid nagyon is szép formásak és izmosak! Hordj is kis szoknyát! jól áll! :)
süti beállítások módosítása