ápr
27

Nagyim 80 évesen is szeret adni a külsőségekre, sokáig rúzsozta magát, ha elment otthonról, és a fekete tégelyes Hélia-D illata is örökre bennem marad:-) Nagyi a legfőbb szurkolóm és bírálóm az alakomat illetően, ami a szívén, az a száján...Ő volt az egyetlen, aki nem tartott soványnak 58 kilósan, és emlékszem, vasárnaponként ha nem kiöltözve látott, akkor rögtön hallgathattam az okítást:-)

Tudni kell, hogy nagyi nagyon képben van a modern kor vívmányait illetően, a teleshop összes termékét kívülről fújja, bulvárban verhetetlen, és minden "színes" infóra kíváncsi.

Pár hete izgatottan hívott fel telefonon, hogy mikor utazunk haza, mert van egy meglepetése. Ez nem volt más, mint az avonos bőrfeszesítő striákra is jó krém és egy testfeszesítő spray. Azt  mondta, szerezzek hozzá valahonnan gézt, vagy vmi anyagot, mert a reklámban is magára húz vmi neccharisnya szerűt a csajszi, ez biztos a feszesítést szolgálja, vagy hogy ne ragadjon:-) Próbáltam neki elmagyarázni,h ogy ez csak egy számítógépes illusztráció, de nem igazán érdekelte, így annyiban maradtunk, hogy felveszek rá vmi feszülős gatyót:-)

Millió krémet kipróbáltam már, sajnos nagyon striás lettem terhesen (a nagyon-t értsd úgy, hogy NAGYON) ezért számomra is hihetetlen volt, hogy tényleg hatásos volt! Nyílván nem lett lapos és babapopsi síma a hasam, de komolyan volt halványodás, és a bőrömön is éreztem a  feszességet. Ez idő tájt csináltam a szigorú hetet, ekkor látványosan lement pár kiló, mama ekkor épp kórházban volt, meglátoggatuk. Ő persze rögtön a krémnek titulálta az eredményt, és a kórházi ágyról is intézkedett, hogy rendeljen gyorsan még egy tubussal:-)

Annyira szeretem:-) De sajnos elég beteg:-(

------------------------------------------------------------------

És akkor egy kis update:-)

Mozgás van, torna nincs, szerdán megyek dokihoz, addig nem is lesz. A hátam fáj, de a gyógyszerek jók rá, amiket a h.doki írt. Megint elutaztunk 3 napra, mint lassan minden hétvégén, zömében a szüleimhez járok haza a kislányommal, a férjem meg Bp-en okosodik. Sajnos anyukám sincs túl fényesen (illetve lekopogom, sokkal jobban van, túl egy tüdőembólián) így bár messze laknak legalább néhány napot tudok segíteni 1-2 hetente otthon. A pasimnak munkaügyben vannak problémái, elég erősen:-( és ez sok mindenre kihat -szennyeskiteregetés nélkül- a házasságunkra is, pedig a veszekedés nem lendít előre. A gyerek gasztrójával sem jutottunk előbbre, szeptember 28-ig kell folytatni a szigorú tejszármazékmentes diétát...hű, mi van még:-) Ja, nekem is van egy kis rákszűréses problémám, de ezzel még ráérek pár hetet foglalkozni. Szóval a bizonyos hullámok kissé elleptek mostanában, de ennek ellenére ma vettem egy 42-es méretű nadrágot magamnak (ja, jó is rám:-))) szóval mit mondhatnék:az élet szép:-)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr291090508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anuka 2009.04.28. 07:14:15

Szóval ez most egy kicsit (nagyon) gáz! Próbálj meg egy picit elvonulni és akkor nem lesz nagyobb baj Veled! A Nagyikád csókolom és jó jobb egészséget Neki!

masika 2009.04.28. 12:21:04

Édes lehet a nagyid! Én is kipróbálom ezt a kencét!

dundolka 2009.04.28. 13:18:04

Fel a fejjel , lesz jobb is ....

bogee 2009.04.30. 12:17:54

jobbulást kívánok a nagyidnak!
süti beállítások módosítása