jún
29

Édes ízek

| Szerző: updatefogyok | 10:27 pm

Ígértem pár sort a ricottás sütiről...

7 tojás, 14 dkg update sütiliszt és ránézésre némi folyékony édesítő hozzáadásával készítettem a szokásos módon egy piskótát (ha vki nem tudja, hogyan kell, szívesen leírom, de feleslegesen nem akarok körmölni) mikor hült először hosszában kettévágom, így könnyebb félbe vágni a lapokat. Én recés késsel szoktam, azzal egyszerűbb. Szóval van 4 piskótalapunk:-)

kb fél liter cukormentes növényi tejszínt édesítővel habbá verek, közben kicsit áttöröm a fél kiló ricottát, édesítem, és pár kanál baracklekvárt keverek hozzá. Végül összedolgozom a habbal. Az alsó piskótát megkenem lekvárral, erre teszek egy réteg krémet, majd egy piskótát, majd a krémet..így tovább, szépen körbekenem, be a hűtőbe, 1-2óra múlva szuperül végható, fini:-)

 

Hétvégén nem voltunk itthon, ma jöttünk haza. Nem faltam magam halálra, de nem igazán foglalkoztam a szigorú fogyókúrával sem, most valahogy nem érdekel. Sajnos a legtöbb gondolatom a műtét körül forog, elég hülye gondolatok jutnak az eszembe, de most ez van...Híztam 1,5 kilót, bár este mérlegeltem, szóval a holnap reggeli lesz a mérvadó, de pár deka biztosan feljött.

Ma elkészítettem életem első ditétás málna dzsemmjét, nagyon finom lett. Nem vagyok egy befőző mester, de unom már, hogy alig van vmi diétás finomság, szóval gyártok mgamnak, ezen ne múljon:-) Este ettem gesztenyepürét:-( ezt még be keleltt vallanom!

Ti hogy vagytok?

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr231216536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.07.01. 05:43:16

nézz be hozzánk:-)

Mr. Rochester 2009.07.01. 15:52:27

Jaj de guszta! :)
Szerintem most ne legyen rossz kedved a mérleg miatt! Meg szerintem amíg ezen a dolgon nem vagy túl, addig ne is mérj! Most nem ez a legfontosabb. Aztán majd, ha túl vagy rajta, akkor keményebben megnyomod max! :)

Köszönöm kérdésed, én jól! :) Szépen beállt a heti egy/másfél kilós fogyás. Ez volt a cél, csak nehéz volt mindent belőni az edzéshez, hogy ne fogyjak túl. :)
Mellesleg meg izzadok.. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de edzés közben én lazán hozok egy Havas Henrik, Lagzi Lajcsi kombót, az izzadás tekintetében. :D A Kardionál már folyik rólam. Aztán a Kiképzés alatt viszont tök jó, mert ott annyit kell kaszálni a karokkal, hogy mindjárt meg is száradsz. De mikor túl vagyunk ott a "repülő" szakaszon, nah ott 10 másodpercen belül olyan leszek, mintha esőben elment volna mellettem egy kamion XD :P

Szóval nálam minden okés, jól vagyok :D
süti beállítások módosítása