máj
20

Lendületben-3.nap

| Szerző: updatefogyok | 6:36 pm

Túl az első kezelésen...elektromos sokkos volt az első, aztán a masszás, amit azt hittem milyen jó lesz, de majdnem belehaltam (emellett csak 60 éves masszőr szuszogása aggasztott jobban, de amúgy poénos kis emberke) aztán jött a gyogyitorna, ahol még hasizomra is gyúrtunk:-)

r: kávé

t: tejeskávé, norbis pirítós sajttal

e: húsleves, pár falat sütőben sült krumpli

u: alma, répa

v: belenyaltam a férjemnek készült tejszínes-karamellás csokis süti krémjébe, tuti volt benne vagy ezermillió kalória

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr261133966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Rochester 2009.06.15. 02:08:14

Te is gerincbeteg vagy? :( Én is... Nekem nagyon-nagyon sok hónapot vett el az életemből. Volt hogy menni nem bírtam...

Azóta ez állandó para, mert ha az az állapot visszajönne ami akkor volt, akkor inkább a halál...

updatefogyok 2009.06.15. 09:11:12

@Mr. Rochester:
szia, örülök, hogy jöttél:-)
A gerincemmel is vannak gondok, de nekem az nem fáj, csak a hátam bal oldala a mellemmel egy vonalban, de az néha borzalmasan....jártam kezelésekre, amik most úgy néz ki elég jól helyre tették, de én is parázok, hogy vissza ne jöjjön az elmúlt pár hét.

Mr. Rochester 2009.06.15. 15:17:47

Hála az égnek, akkor úgy tűnik még egész jól megúsztad! Nekem volt hogy hónapokig feküdtem... De akkor nem is kell mondanom ez milyen fájdalom... De a fogyás, meg az edzés, az mindenképpen nagyon hasznos rá, majd meglátod :) Persze gondolom ezt a dokik is mondták Neked.
De az biztos, hogy még minden edzésnél bennem van a félelem.

Drukkolok hogy Neked még véletlen se jöjjön vissza :)
süti beállítások módosítása