júl
20

Itthon

| Szerző: updatefogyok | 2:54 pm

10 nap után újra itthon, nem is vagyok beteges, egyik első dolgom az volt, hogy rápattantam a mérlegemre:-) Jól tettem, mert ruhástól, ebéd előtt 85,6 kg-t mutatott, nem számítottam rá. Így tehát egy hét alatt kb 3 kiló ment le, azok a bizonyos "mert megérdemlem" műtét előtti-utáni zabák eredménye. Szóval most ott vagyok, ahol kb egy hónapja, de tök kár már ezen bánkódni, hogy mennyivel kevesebb lehetnék, ennyi vagyok és pont, ebből kell gazdálkodni.

A fogyimban annyi a változás, hogy Trex oldaláról (oldalt ki van linkelve) ihletet merítve heti egy ch-ban gazdagabb napot tartok. Na nyílván nem a mekiben kezdek, hanem ilyenkor tudatosan fogyasztok krumplit, vagy rízst.

Pankagyereknek egy hét múlva lesz a keresztelője, bele kellene nyomni magam a jómélyre eltett kosztümömbe, amit ár több hónapja kiválasztottam, hogy ebben leszek a keersztelőn:-) Szóval folytatom a múlt heti fehérjegazdag táplálkozást, és 6 után természetesen továbbra is lakat kerül a hűtőre:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr241256698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.07.20. 15:11:44

Azt nem próbálod ki amit küldtem neked??? Vagy nagyon durva?

updatefogyok 2009.07.20. 15:16:31

@masika: Durvának durva, de hangolódom!!! Igazából hasonlóan kajálok, csak nem szó szerint tartom be.
süti beállítások módosítása