júl
15

Haladok

| Szerző: updatefogyok | 3:43 pm

Hiába anyukáméknál vagyunk most, szépen haladok a fogyással, a hirtelen feljött 3 kilóból még 1 van. Odafigyelek az étkezésre, 90 százalékban csak egyes kódú kajákat eszek, reggelire gyümölcs vagy virsli, sok zöldséggel, délelőtt ha éhes vagyok hamlett, ebédre sült hús salátával (tegnap gombás-borsós csirkemell, ma sült comb paradicsomsalival) este pedig 6-kor záróra, a vacsit előrehoztam, ami szintén valami hús zöldésggel, esetleg natur joghurtos zöldfűszeres túró. Mozgás még nem lehet, bár jövő héten a kontrollon rákérdezek, hogy mikortól szabad. Pesten keresni fogok egy olyan termet, ahol úgy edzhetsz, aerobikozhatsz, bármit sportolhats, hogy közben rálátsz a gyerekre. Hallottam már róla, hogy vannak ilyen sportközpontok, ahol felügyelettel van játszóház és te egy hatalmas üvegablakon keersztül látod a csemetéd izzadás közben. Iszonyú jó elképzelésnek tartom. Ha valaki esetleg tudja, hogy Kispest közelében hol találok ilyet, az ne titkolózzon, nagyon örülnék neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr101247664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mijuu 2009.07.16. 08:03:40

Szia, mindig elolvaslak és micsoda véletlen, én Kispesti vagyok:)
Edzőterem van az Europarknál, de azt nem tudom van e babaszoba...

Mindenesetre jó helyre jöttök!

Mr. Rochester 2009.07.16. 23:57:02

Nagyon ügyi vagy, meg jó hogy megint írsz! :) Gratula meg minden! :)

Amúgy meg HE-HE-HE :DDDDDDDDDD Mr.R. is lenni Kispesti :D

Olyat én sem tudok ahol van megőrző, de ez a terem be van ütemezve nálam majdanra:
body.builder.hu/edzoterem_index.htm4?id=1028445589

Teljesen okés belülről is, és van box is :)

Aree 2009.07.17. 08:35:15

Szia Linda!
Örülök,hogy gyógyulgatsz csak így tovább!!

Nem hiszem el amit olvasok,hogy itt mindenki Kispesti?!(én is az vok)
Találtam egy termet igaz nem kispesten van itt olvashatsz róla cbafitness.hu/de kispestről könnyen elérhető.
Mikor költöztök?
Szép napot!
Aree

Aree 2009.07.17. 08:37:13

elrontottam a linket
helyesen: www.cbafitness.hu

remélem így okés

puszi
Aree

Trex · http://afogyas.blog.hu/ 2009.07.17. 09:35:29

Sziaaa!! Így első ránézésre, OK lehet ez a módszer, bár az az edzés az nagyon fog kelleni. Az aerob helyett a súlyzós edzést ajánlanám. Szólj valakinek, aki ért hozzá, mondd el mi a célod és állíts össze egy tuti kis edzéstervet. Sok sikert!
Szia!

masika 2009.07.17. 12:46:24

Én segítek neked edzéstervben szívesen!

updatefogyok 2009.07.17. 13:59:27

Mennyi kispesti:-))Majd alakíthatnánk egy kispesti fogyózók klubját:-)
Köszi a cba-s infót, én is rátaláltam a neten, azt látom eddig a legjobbnak.
Szia Trex! Miért ajánlod inkább a súlyzós edzést? Tényleg érdekelne!
Masi- köszi, élek majd a lehetőséggel!
Költözás- passz, folyamatban van a szervezkedés, konkrét infóm nincs még, de elvileg hetek kérdése.

Leonine 2009.07.20. 10:17:30

Szia!

Most akadtam a blogodra, és gratulálni szeretnék a kitartásodhoz és az eddigi eredményedhez!

Én 1 hónapja kezdtem fogyózni kerek 100 kg-ról, eddig 5,5 kg-t sikerült fogynom. Sokat segít, hogy olvasgathatlak téged és még sok más sorstársat.

updatefogyok 2009.07.20. 14:46:29

@Leonine: Szia!
Ügyes vagy. Milyen módsezrrel fogyizol?

Leonine 2009.07.20. 15:06:20

Először a 90 napossal próbálkoztam, de nem vált be, így maradtam a saját "módszernél": kevesebb, egészségesebb étel, sok víz, és minden nap mozgás, ha csak kevés, akkor is!

Egyelőre úgy tűnik, ez beválik. :) Én is írok blogot, de zárt, ha szeretnél meghívót, küldök szívesen!

Leonine 2009.07.20. 15:20:59

Küldtem meghívót, ha nem kaptad meg, szólj!

updatefogyok 2009.07.21. 13:52:12

@Leonine: Szia. az elsődleges probléma, hogy nem tudok belépni erre amailcímre:-( Elküldenéd nekem a szalilinci@gmail.com-ra?? Várom! Köszi (és bocs, béna vagyok)

Leonine 2009.07.21. 14:13:15

Szia! Elküldtem! :)

Leonine 2009.07.22. 07:41:50

Elküldtem megint. Nem tudom, mi lehetett a gond, de remélem, ezt már megkapod!
süti beállítások módosítása