jún
24

Azt álmodtam, hogy sógoromék összeházasodtak újra (egyébként közel 20 éve házasok). Aztán hirtelen áttért az álmom egy másik helyszínre, ahol update tortát sütöttem, de már nem emlékszem kinek, de nem tudtam valamiért befejezni. Aztán a következő emlékképem ismét egy ugrás az esküvőre, nagyon sokat kellett várni a "menyasszonyra", és emlékszem feltűnt, hogy az ő részéről senki sem jött el. Valaki ült melelttem, előttem pedig egy ismerős alak állt. Annak aki melelttem ült mondtam, hogy még be kell fejeznem az update torta elkészítését. Erre megfordult az előttem álló, Norbi volt, egy üres tálca volt  akezében, egy műanyag, magas peremű, és megbillentette felém. Én az ölébe ugrottam (de olyan kaszkadőrös lábátkulcsolós ugrással) és nagyon nagyon sírtam, közben öleltem. A boldogságtól sírtam, és ne értsd félre, szerettel öleltem, nem egyéb érzéseket táplálva. Aztán még arra emlékszem, hogy valami metróállomás szerű helyen voltunk, Norbi is ott volt, dumáltunk is, de itt már zavaros, hogy mi volt...és a nyugatihoz akartam menni, még vmi ilyesmi is rémlik:-)

Miket nem álmodok...leginkább az ölbeugrós jelenet maradt meg bennem, illetve főleg maga az érzés, amit éreztem, olyan hála-kérés-öröm keveréke volt:-) Kíváncsi vagyok ő mit álmodott:-) Mindenesetre annyi haszna volt az egésznek, hogy nyomtam még reggel egy Aerobzónát, biztos, ami biztos:-))

Egyébként egyszer már találkoztam Norbival, majd elmesélem egyszer, akkor csalódtam benne kicsit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr11206202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Rochester 2009.06.24. 19:42:17

Jaj, hogy ez mennyire ééédes volt!!! :)

Biztos örülne, ha ezt olvasná. :) Én is nagyon szeretem ezt a manust, úgyhogy maximálisan megértem mit éreztél!Kábé többet "látom" egy nap Norbit, mint a saját férjemet :D(alvást leszámítva) Élőben ezt a lábdobásos ölbeugrósat nem merném még vele bekockáztatni, tekinve hogy Ő is gerincbeteg, de majd pár hónap múlva... :D:D

Nagyon kíváncsi lennék mi volt vele! Mesélj légyszi, légyszi! :)

updatefogyok 2009.06.24. 21:12:30

Ígérem elmesélem, csak van kép is a nagy találkozásról (én 35 hetes terhesen) és a másik gépben van. Azt is fel akarom tenni hozzá!

Mr. Rochester 2009.06.25. 16:00:56

Jaj de jó! :) Nah, erre nagyon kíváncsian várok! :)

Míg el nem feledem: Ma megvettem a szokásos kukoricás abonettem, és rá volt ragasztva egy ajándék termék. Hát... húúúúúú. Nah, az 10 pontos volt! Valami sajtos fűszeres krém, betöltve két abonett közé. Ajánlom, de nagyon. :)

Aki már evett ilyet, az nem tudja, lehet ezt már külön kapni, vagy még csak ez a bevezető kampány?

updatefogyok 2009.06.25. 17:27:57

Szia
Már régóta lehet kapni, úgy emlékszem Tescoban vettem egyszer, de Coop-ban is láttam már!

Mr. Rochester 2009.06.25. 19:03:41

Nah, akkor semmi újat nem tudtam mondani... :D Ezek után keresni fogom, ezerrel! :)
süti beállítások módosítása