máj
23

7.nap, szombat

| Szerző: updatefogyok | 6:50 pm

Az előző két nap felcserélődött, nem értem miért...na mindegy...mindenki érti gondolom:-)

Hogy a tegnapi torna miatt, vagy az koraesti magassarkúban flangálás az oka, nem tudom (esetleg a heti kezelések záloga jelentkezett) de olyan szintű hátfájásra ébredtem, hogy kiegyenesedni kb délre sikerült....nagyon durva fájdalmaim voltak, most begyógyszerezve is érzem még, de már kevéséb fáj. Éppen, hogy el tudtam látni egész nap a gyereket, de csak kínok kínján, a férjem sajnos ma sem volt itthon, csak délután jött haza, de addigra már jobb lett. Bekente fájdalomcsillapítós kenőccsel a hátam

 

 

(magamnak is próbáltam, de eléggé eredménytelenül) az szerintem többet segített, mint a pirulák hada, amiket magamévá tettem...Remélem holnapra jobb lesz, mert nálunk vasárnap tartják a gyereknapot, és nagyon szeretném Pankát elvinni, tudom, mennyire élvezi, úgyhogy ha másnem én ülök majd a kocsiban és ő tol engem, de elmegyünk, az fix:-))

kaja:

r: tejeskv, zöldség, felvágott

t: norbis ananászlétyó

e: sütőben sült tengeri hal, hagymás rízzsel (2 fej hagyma, egy répával nagyon összeaprítva margarinon megpárolva, egy kis paradicsommal, vagy sűrítettel, összerotty és hozzákeverni a főtt rízst), kölesgolyó

u: sütőben sült krumpli (ezt nem kellett volna...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr711139564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása