jún
25

Közkívánatra

| Szerző: updatefogyok | 9:06 pm

Szóval az úgy volt, hogy 2007 augusztusában, kb 35 hetes terhesen egy családi napon voltam a Tiszaparton. Rossz volt az idő, fújt a szél, néha esett is. Apukám főzőversenyen vett részt, és kicsit jókedve volt már a haverjainak és neki is, ez fontos lesz a sztori alakulása szempontjából:-)

Szóval erre a rendezvényre volt hivatalos Norbi is, hogy megtornáztassa a helyi jónépet, de az érdeklődés hiányában elmaradt az össznépi mozgás. (tényleg nagyon kevesen voltak a rossz idő miatt, akik pedig ott voltak a főzőverseny résztvevői és azok családtagjai voltak, hogyis mondjam, nem egy ápdétes brigád, rossz húzás volt a szervezőktől, hogy ilyen eseményre hívták a fitnessgurut.)

Én előző évben váltam a módszer rabjává, amikoris a már többször emlegetett ominózus 22 kilót leupdate-eltem magamról, s úgy éreztem, hogy nekem ezt feltétlenül meg kell osztanom Norbival, hiszen neki (na jó, magamnak, de az ő módszerének) köszönhetem a sikereimet. A nagy ölbeugrós lábátvetős hálaadásnak az óriási pocakomon túl néhány szekuscsávó tett keresztbe, akik körbeállták Norbit,m hogy senki ne szólhasson hozzá, ne közelíthesse meg. Úgy járkáltak a parton, mintha kétezer ember tolongana, hogy inzultálhassa a sztárt. Ez csak azért volt nevetséges, mert az a max 50-100 ember, aki jelen volt azzal volt elfoglalva, hogy főzzön és egyen, legtöbbjük azt sem tudta, mi fán terem a Schobert név, egyszerű, falusi emberekről van szó.

Na, szóval azt mondták a szekusok, 10 perc múlva menjek vissza. Közben a Zuram megvette a -10kg/hó könyvet nekem (volt egy csapat, akik norbis cuccokat árultok és vérnyomást mértek(volna, ha lett volna érdeklődő) hogy akkor adjuk meg a módját, legyen egy kedves szignóm is Norbitól. Nagyon izgultam, szerettem volna neki elmondani, hogy bár most kövér vagyok, mert majdnem 30 kilót szedtem fel a terhességem alatt, korábban 22-t adtam le, amit neki köszönhetek, és hogy milyen sokat jelent nekem...blabla...sajnos nem sikerült mindezt megosztanom vele. (jé, most jutott eszembe, lehet a múltkori álmomban ezt kompenzáltam:-)))) Miközben aláírt a könyvben annyit mondtam neki, hogy örülök, hogy találkoztunk és majd szeretnék a módszerével lefogyni, vagy vmi ilyesmi, nem ez szó szerint. Rám sem nézett, hanem azt mondta, minek várni, fogyj le most. Mondtam, hogy igen...de konkrétan holnapután szülök, de nem is figyelt rám, csak motyogott valami sablon szöveget, szerintem nem is vágta le, hogy terhes vagyok, pedig azért annyira nem voltam nagy darab, hogy ne lehessen észrvenni.

Na mindegy, csalódtam akkor kicsit. Aztán megláttam a fotóst:-)) Valamelyik honlap fotósa volt, és fotózta Norbit. Gyorsan odabalettoztam, hogy akkor legyen már közös kép is:-)) Erre odaténfergett a meglehetősen kapatos apukám, aki Norbinak dumált, hogy Linduska az én kislányom, mi csülköt sütünk...meg ilyesmi:-) Azt hittem a pofám leég:-)) Már nem, most röhögök rajta, miközben írom is, de akkor nagyon cikis volt. Végül született egy kép is, amin én úgy nézek ki, mint egy tanyasi meglett asszony. Totál domború az egész kép...de az enyém:-)

Mindezek mellett nagy élmény volt, és örülök neki, remélem ha legközelebb találkozunk, akkor jobb élményeim lesznek. Én nagyon szeretem Norbit emberként is, nemcsak mint a módszer elkötelezett híve, és nem akartam semmi negatív képet festeni róla, remélem nem úgy jött le.

Mester és tanítványa:

mondjuk ezen a képen tényleg nagyon dagadtnak tűnök, de felteszek majd egy rendes terhesképet, amin látszik, hogy milyen kismama voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr241208589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.06.26. 11:40:27

Jó kis story:-) Elképzelem Apukád csülkös beszólását:-) Bevallom őszintén, Én mint embert nem szeretem Norbit, kissé már el van szállva magától.A módszere sem nagy kunszt, csak adott neki egy nevet és ezzel jó sokat kaszált.

mijuu 2009.06.26. 13:39:10

Úgy szeretem olvasni a blogodat:) Olyan emberi! És persze szurkolok a fogyásodért!

Üdv, mijuu

Mr. Rochester 2009.06.26. 14:56:48

Édes történet! :)

Hát... én végülis megértem hogy testőrökkel megy. Ember annyi mocskolódást nem nagyon kapott Magyarországon mint Ő... :( Ki tudja már mik meg történtek vele ilyen rendezvényeken, ami idáig vezetett.

A kép cuki!!! :DDD (fáradtnak tűnik rajta)

Apukád meg a csülök, az rulez!!! :DDD

Masika!

Igen, semmi újat nem talált ki, ez nyilvánvaló. De azoknak az embereknek (nem kevesen vannak ilyenek), akik megkérdik hogy a vaj az fehérje-e, merthogy fehér..., nos ezeknek az embereknek ad egy könnyen megjegyezhető/áttekinthető alternatív rendszert. Lehetőséget ad arra, hogy ha én úgy szeretnék túró-rudit enni hogy nem cukrot akarok enni, akkor megtehessem. Lehetőséget ad arra hogy aki 180 kilósan szeretne egy profi kis edzést lemozogni, az megtehesse. Közben végig képes a motiválásra. Érzékeny, és emberi. Igen... sokat kaszál rajta. Egészségére! :) Én sem szoktam ingyen dolgozni! :) Ez az én véleményem. Remélem nem érzed támadásnak hogy elmondtam :)

Mr. Rochester 2009.06.26. 14:59:49

És most felveszem az "Ave Norbi" feliratú pólómat, és háromszor meghajlok a Mester előtt :DDD:P

updatefogyok 2009.06.26. 22:49:24

@Mr. Rochester: Én is akarok ilyen pólót:-)))

masika 2009.06.30. 11:03:39

Mr Rochester: nem, nem érzem támadásnak. Az amit csinál és ahogy csinálja tényleg jó, bár semmi újdonság nincs benne, hiszen ez egy normál diétának fele meg ha belegondosz és az is biztos, hogy támpont az ilyen embereknek. A sikere abban rejlik, hogy van mögötte egy jó menedzsment aki ügyesen eladta őt. A semmiből indult, Bíró Ica kis segédje volt anno, aztán valaki írt egy könyvet amit az Ő nevével adtak el, majd jöttek a jobbnál jobb lehetőségek és kihasználta. Ügyes volt ennyi.
Én ismerem őt személyesen és mondhatom a nagy hírnév nem tett jót a személyiségének.

Mr. Rochester 2009.07.01. 15:43:23

@masika:

Persze, abban tökéletesen egyetértünk, hogy semmi új... És mégis. :)

Erre a Bíró Icás balhéra azért mind ketten másképp emlékeznek. Én pölö soha nem tudnék Bíró Icára edzeni. Gondolom Icának leginkább az fáj, hogy egy cseppet túlnőtte Norbi. :)

Persze, kell a menedzsment, de kell hozzá az a plusz, amit Ő tud hozzáadni! Nekem jöhetne ide Madonna stábja, úgy mindenestül, kizárt dolog hogy egy második Madonnát csináljanak belőlem... Mondjuk úgy: a kizártnál is kizártabb :D. Persze, nyilván szükséges a profi háttér, de azt a profi hátteret szintén Ő választotta. :)

Az hogy milyen ember magánemberként, az számomra nem fontos. (Bár az én véleményem szerint kifejezetten "jó" ember, és szimpi!) Ami fontos, az az, hogy a munkájában "110%"-os. :) A többi nem tartozik rám. Mellesleg az sem lenne csoda, ha nem tudom mivé vált volna, amellett a sok mocskolódás mellett amit itt kicsiny hazánkban kapott.

Jó Neked hogy ismered! :)

masika 2009.07.02. 15:29:31

Ok- ok sokmindenben igazad van! pl: Bíró Icára Én sem tudnék tornázni:-)

A profi hátteret nem Ő választotta, hanem valki választotta Őt! No de szerintem lépjünk túl ezen, tény és való, hogy megosztja a "nagyközönség" véleményét úgy is mint edző, és úgy is mint ember!

Mr. Rochester 2009.07.03. 00:33:45

Masika!

És amúgy Te is diétázol? :) Milyen módszer szerint, ha igen? Említetted hogy te sem tudnál BI-ra tornázni. Te kit favorizálsz? Esetleg valami jó edzős DVD tipp? :)

updatefogyok 2009.07.05. 14:06:12

@Mr. Rochester: szia, Masi helyett válaszolok, mert szombaton elutaztak törökországba. Ő pesti barátnőm, egyidősek a gyerkőceink, innen az ismeretség röviden. Az ő férje személyi edző, szülés után már sikerült leadni neki 2 hónap alatt 12 kilót, kajával és edzéssel, de még szeretne pár kilótól megszabadulni, de ő nem igazán túlsúlyos, hetvenpár (72?) kiló, és velem egy magas (174)
A műtét után szeretnék egy kicsit belelendülni a diétába, Masi férje összeállított még Masinak egy jó kis étrendet, a ch minimaliázálásán alapszik, majd megosztom, ha Masit nem zavarja, bár gondolom nem fogja:-)

Mr. Rochester 2009.07.07. 19:00:59

@updatefogyok:
Hjaaa, hát férjet választani tudni kell, kérem szépen.. :)))))))))))

Nah, az tuti nagyon hatékony lesz! Ha nem kajálsz mellette félre, akkor mintha hasogatnák le rólad! :)
süti beállítások módosítása