ápr
5

Napok óta böngészem a netet, melyik lenne a számomra legtökéletesebb tisztítókúra. Több száz leírást találtam, a 3 hétig tartó kúrától az egynaposig mindenről olvastam. Van amelyiknél többet lehet enni, mint amennyit most eszem, de van olyan is, ami még zöldséglevet is alig enged, szinte csak vizen lehet élni napokig. Végül úgy dönöttem, számomra az lesz a legjobb döntés, ha egy saját kúrát végzek el. Addig fogom csinálni, ameddig szükségét érzem, amíg jólesik. Ez előre olyan 2-3 napra lövöm be, de ha csak egy naposra siekrül, akkor azon leszek, hogy a közeljövőben kétnaposra bővítsem.

A lényege az lesz, hogy nem veszek magamhoz, csak vizet, gyógyteákat, zöldség és gyümölcsleveket frissen préselt formában. A legjobban Masi által ajándékozott link tetszett meg: http://www.vitalland.hu/meregtelenites

Kb hasonló elképzelésem van a méregtelenítésről, mint a cikk tartalma. Már néhány éve folyamatosan bújkál bennem a gondolat, hogy méregtelenítenem kellene, valahogy érzi azt az ember, ha szüksége van egy kis belső tisztításra. Elsősorban azt várom a kúrától, hogy segítse a szervezetem öngyógyító mechanizmusait, s csak másodlagos érdek az, hogy mennyit csökken ettől a mérlegem.

Egyébként ismét eszembe jutott számtalan kifogás, hogy miért ne most, de ezeket kizárom, és holnap belevágok! 2-3 nap, ez a fő cél, de addig, amíg jólesik.

Előző napok étkezései (mellesleg remélem az agyamat is méregteleníti majd ez a kúra, mert ha nem írtam volna le cetlire a következőket, akkor már nem nagyon tudnám pontosan felidézni...)

5.nap, péntek-

r: 2in1 cappuccino (eléggé ellenzem, mert sztem humbuk, de anyukámékhoz utaztunk, mint írtam, és nekik kotyogós kávéfőzőjük van, amihez én nem értek, így épp senki nem volt, aki kávét főzött volna nekem ráfanyalodtam erre)

t: fél natur jogh.

e:spagetti tészta nélkül (szóval darálthús paradicsomos mártással..., nem volt egy nagy élmény:-))

u: fél natur jogh.

v: virsli, paradicsom, mozzarella, zöldséges p.párizsi

6.nap

r:-

t: tejeskávé

e: riszes cs.mell mexikói zöldséggel, kis adag. norbispuding

u: norbispuding

v: hagymás feketereteksaláta sovány oldalassal

ma, 7. nap

r: pár szem petrezselymes krumpli, kávé

e: sertéssült főtt tojással

u?

v:

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr711047468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.04.06. 15:37:22

Örülök, hogy tetszett a link, ez szerintem is egészen elviselhető formája a méregtelenítésnek. Én is rászánok két napot szerdát és csütörtököt, remélem menni fog. Azután pedig a jövőhéttől diétázni kezdek újfennt, Én a már hatásosnak bizonyult fehérje diétánál maradok azt hiszem.
süti beállítások módosítása