máj
17

Lendületben-1.nap

| Szerző: updatefogyok | 12:57 pm

(Csak azért kapta ezt a címet a mai poszt, mert délelőtt válogattam a torna dvd-imet és van egy azonos című B. Alexandrás dvd-m. A címe nagyon tetszik, a tartalma nekem személy szerint kevésbé)

Szóval lendületben. Újra ihletet kaptam, reggel így ébredtem:-) És ha már megvan az ihlet mindek várnák hétfőig, elkezdtem vasárnap. Ismét tartok egy szigorúbb hetet, sőt, azt sem bánnám, ha kettő lenne belőle, mert nagy a lazaság mostanában, így sosem megyek 70 kg alá, szóval egy kicsit fogni kell a gyeplőn.

 

Próbálok napi szinten beszámolni, és kajaleírásokat is adni.

Ma:

r: tejeskávé

reggel torna- fél óra szuper callanetics, na többet ezt se csinálom, annyira unalmas volt...csak azért akartam erre tornázni, mert ugye figyelnem kell a hátamra. De fél óra után nagyon meguntam, betettem Norbi 2008-as Duci tréninngjét, az első 25 percet megcsináltam. Élveztem, de sajnos a hátamat meg éreztem....

ebéd- erre az étkezésre fogom helyezni a hangsúlyt a kövi napokban. Fokhagymás sült csirkemell (sütőben, vöröshagymával sütve, só, bors, fokhagyma) zöldségkörettel (reszelt répa, kevés vörösbab, reszelt retek, paradicsom) és joghurtos mozzarellával (mini mozzarella, natur joghurt, oregánó)

tejeskávé (ezt nem is kell leírnom, de mindig 1,5-ös tej és no cukor)

utána beleettem a zuram tiramisus jégkrémébe, amit azóta is szánok-bánok, hogy már első napon ilyet csinálok, hát hol az a nagy lendület, de kövezzetek meg-bevallom, ezt tettem, és nem lesz több ilyen tett a héten (mármint jövő héten)

uzsi- pár falat csirkemell

vacsi- maradék mozzarella

Ja, és ami még fontos- 6 után nincs kaja!! Ez nehezen ment, mert 9 körül elég éhes voltam, de ez is csak megszokás/hozzáállás kérdése:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr991126486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása