jún
9

A tizenötödik

| Szerző: updatefogyok | 2:57 pm

Szombat este már 15 kilóval mutatott kevesebbet a mérleg, magam is meglepődtem, mert a pénteke sti kisgyerekes anyukák találkáján azért nem nagyon érdekelt a ch...de erre készültem is előre:-) és lám...mondjuk annyit táncoltunk, hogy egy kiló is lemehetett volna vele:-)

A hátam lekopp jól van, így már a gyógytorna mellett ismét megpróbálkoztam egy kis zsírgyilkosabb mozgásformával is, és nem durrant be a hátam szerencsére, így fokozatosan jöhet vissza a terhelés, de mellette azért csinálgatom a gyógytornát is.

Vasárnap este elutaztunk (ma este megyünk haza) azóta kicsit káosz van....esti kínai kaja, terülj-terülj asztalkám és egyéb hasonló nyalánkságok... kiváncsi leszek jött-e vissza valami. Ez a 86 kg már szebben mutat, ez 5 hónap alatt 15 kilós fogyás, de a tavaly ilyenkori súlyomhoz képest egy lenge huszas....mennyivel jobb most öltözködni is....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr531174452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.06.12. 23:02:22

És nagyon csini is vagy....:-)
süti beállítások módosítása