aug
2

Heti hírek

| Szerző: updatefogyok | 12:03 pm

Magyarázkodni jöttem....Na jó, nem, ez nem is szorul magyarázatra. A gyerkőcnek volt a keresztelője, névnapja, babazsúrja, stb, stb..szóval potom szűk hét alatt visszajött, amit előtte leszenvedtem egy hétig. Jövő héten elkezdem a mozgást, szerintem már lehet, két napja pedig ismét nagyon odafigyelek magamra, mert már több mint egy hónapja csak egy helyben topogok, ami kezd kissé unalmassá válni. Nomeg ez a 3 kiló fel, 3 kiló le üzemmód sem a legtutibb, amit tehetek, így a fogyókúrám felénél járva. Elfáradtam. De amikor a mérlegre állok, az felér egy koffeinbombával.

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr941282886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noemi009 2009.08.03. 08:54:59

Szia Linda!
Tényleg nem szorul magyarázkodásra, a keresztelő az keresztelő, pláné ha ez ember gyerekének keresztelőjéről van szó.
Műtét után - szeptemberben - én is felszedtem magamra vagy 5 kg-ot a nyugis életmód miatt, de ennyi baj legyen. Fő, hogy begyógyuljon a begyógyulni való. Voltál azóta kontrollvizsgálaton?

dundolka 2009.08.03. 18:55:05

Szia:)
Majd lemegy, igazából értem mit mondasz . Lekileg annyira fáradt votlam úgy két hete hogy bámulat, hiába indult meg a fogyás újra....... ezen túl kell esni. A le fel kilók meg lefele mennek amint mozgohatsz megint:)

Aree 2009.08.03. 21:58:02

Szia Linda!
köszi a gratulát de el kell árulnom valamit.
Biztos emlékszel milyen lelkes voltam a mozgással kapcsolatban...
Na képzeld most úgy érzem,hogy a kutyából nem lesz szalonna közmondás kezd rám illeni.
Miért? Mert megint ellustultam de lehet mert olyan dög meleg van, meg azért mert
elvesztettem a munkámat,bla-bla-bla...
Na ezt már én sem hiszem el! :))
Csak gondolom a sok-sok évig tartó punnyadás alpköveit kellene újra feltörnöm.
Segítség!! :)
Azért nagyon örülök,hogy ismét írsz!
Így lehet,hogy könnyebb lesz visszarázódni!
Kitartást és jobbulást kívánok Neked!!!!

Puszi
Aree

dundolka 2009.08.11. 15:07:30

Hahóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Hol vagy:)????

updatefogyok 2009.08.11. 20:48:31

@dundolka: Vagyok:-) szia:-)
3 hete csak hétvégére járunk haza,mert a férjem már keddtől csütörtökig fent van bp-n, én meg nem merek egyedül maradni otthon a gyerekkel (sok betörés, stb..) szóval hétfőnként jövünk a szüleimhez (100-km-re a tiszaparton élnek) és többnyire pénteken megyünk csak haza. Ez most még kb két hétig így lesz, valószínűá akkor fogunk költözni, még a konyhát várjuk, hogy kész legyen az új lakásban, ill. néhány hivatalos dolog (átadás, stb) miatt nem tudtunk még mi is menni, de a férjemnek már ezt a heti 3 napot fent kell töltenie. Írok majd egy monológot lassan, csak elég zsúftolak a napok, általában körbejárjuk a helyi rokonokat, kirándulunk stb, telnek a napok. Fogyival lement két kiló, nincs most túl szoros gyeplő, ez itt elég nehéz, külön főzés, stb szempontjából is. Szoktam hozzád is bekukkantani, de még nem láttam új bejegyzést, de várom már:-)
süti beállítások módosítása