ápr
7

Szóval egy naposra sikerült:-) De reggel azon morfondíroztam, hogy akkor hogy legyen, megpróbálom-e még ezt a mai napot is....de valahogy azt érzem, elsőre elég volt ennyi. Komolyan mondom, bár még magamnak is hihetetlen, de jól esett ez az egy napos salaktalanítás, bár ettem zöldséget és gyümölcsöt is, nem tudom így mennyire ér, szóval inkább volt egy zöldség-gyümölcs és lénap, de a szervezetem sokkal könnyedebbnek érzem. A hasam laposabb, mint az elmúlt 3 évben valaha, és a reggeli tejeskávét a felénél most otthagytam, mert nem esett jól (bezzeg tegnap hogy hiányzott) egy csúnya láncszem került a géepzetbe. Tegnap már délben fájt a fejem, gondoltam a kávéhiány, délutánra még jobban beleállt, elmentem a gyerekkel vásárolni, hogy majd akkor kiszellőzik....jah...azt hitem nem bírok hazajönni, olyan migrénes fejgörcsöm volt, sajnos ez megesett már máskor is, hozzátenném, soványan is, kövéren is egyaránt, kiszámíthatatlanul...de most szerintem segített neki a hirtelen jóidő is, és nem tudom, hogy a méregtelenítésnek lehet-e köze hozzá...szóval végüle este 6-kor életem első szuper méregtelenítős napján gyógyszert vettem be, ami maga a koncentrált méreg a szememben, de valahogy még túl kellett élnem az esti rituálét (esti foglalkozás, fürdés, altatás) csak bántott, hogy pont most kell begyógyszerezni magam, egyébként se vagyok egy nagy bogyópárti, de muszáj volt.

Folyadékot kb 4 litert fogyasztottam, de egyébként is sokat iszom (2-3 liter) és azt hiszem minimum kéthetente minden embernek kellene tartania egy ilyen napot, mert ez csak a javunkra válik.

Reggeli súlyom 90,1 kg (na, 2 dekán múlt a nyolcas kezdés:-)) ez - 11,5 kilót jelent súlyban. Még egy kiló lemegy, és annyit fogytam eddig, amekkora a gyermekem...ha ránézek, nagyon durvának tűnik, hogy annyi felesleges kiló már lement rólam...és még mennyi van...vagy már csak mennyi....hozzállás kérdése.

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr571051096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.04.08. 12:46:29

szerintem első nekifutásra tökéletes, és igazából itt is gyakorlat teszi a mestert ..... az én felfogásom szerint minden olyan nap amikor nem eszem állati fehérjét és fehér mérgeket(liszt cukor ) méregtelenitésnek számit.. ügyes vagy a kilókkal ........ örülök hogy kikeveredtél a gödörből ....... a megjegyzéseket pedig mindenki tűzze ahova akarja ha rosszindulatú:))))))))) a kedveseket meg köszi mindenkinek......
el nem felejteni hogy ez mindenkinek saját tempójában megy , .....
hm lassan vége az ebédszünetnek :)tej +2 abonett könnyen a végére jutottam és este ......mindig annyira fáradt vagyok mire írom a blogom , majd bealszom:)szóval firkálgattam nálad :)

updatefogyok 2009.04.08. 12:53:22

@dundolka: Jól tetted, szépen tudsz firkálni:-)

masika 2009.04.08. 21:58:51

Ügyes vagy! Ez tényleg egy jó kezdet!

dundolka 2009.04.10. 21:40:05

Kellemes Húsvéti Ünnepeket.:)
süti beállítások módosítása