jún
14

Ezen a héten...

| Szerző: updatefogyok | 10:32 pm

A legjobb kifejezés talán az, hogy elvoltam....rengeteg itthoni meló nőtt a nyakamra, azt hiszem lassan kezdem utol érni magam. A héten volt vacsi minden este, persze egyes kódú kaják, s zömmel napközben is csak egyes kód, kivéve a kenyér, amit ha néha eszek reggelire, akkor az teljes kiőrlésű. A váltás oka pusztán anyagi eredetű, a közelben lévő üzletben több, mint 600 ft egy kis csomagos ud. kenyér, aminek kb a felét eszem meg, a teljes kiőrlésű pedig kétszázvalamennyi. De a hét elején vett csomagból 2 szelet hiányzik, egyszerűen nem vagyok kenyeres...annál inkább cukkinis! A héten háromszor is cukkini volt a menü. Rakott (ud. tészta megfőzve, nyers cukkini karikára vágva, hagyma szépen egymásra rakva tepsiben, tetejére tejföl és morzsolt hóvirág sajt, rá főzőtejszín, 10-15 perc alatt összesül, pár szem paradicsom izlés szerint még mehet a tetejére, én imádom) illetve grillezve is sikerült jónéhány cukkinit eltüntetni:-)

A ma reggeli súlyom 86,2 kg,szűk fél kiló ment le ezen a héten. Női napjaim is elérkeztek, előtte olyan falási rohamaim voltak, hogy csak kapkodtam a fejem....ilyenkor csak az a fontos, hogy a megfelelő ételekből csillapítsuk a rohamot, na jó, én sem almára vágyom ilyenkor, hanem mondjuk dobostrotára brassóival, de a fogyás iránti vágyam még a falási rohamoknál is nagyobb, így beérem valami egyes kódú nassal.

Sikerült a héten eljuton pékségbe is, bevásároltam 3 kiló péksütit, ma az volt a délelőtti és a délutáni menü is, ebédre közbeiktatva a változatosság kedvéért egy kis cukkinit...vannak ilyen időszakaim, amikor rákattanok valamire, mint most a cukkinire, aztán napokig azt kívánom...amíg ez a cukkini, addig tök jó, de volt régen olyan időszak, amikor ez konkrétan a békebeli disznósajt volt:-) A férjem is ilyen, neki mákostésztás napjai szoktak lenni:-) A gyerkőc meg húsleves, uborka és paradicsom-fan, szerintem elélne ezen a három dolgon, ha hagynám. Szegénykém most benne van egy jó kis náthában, így a napi többórás séták is elmaradnak, sőt, ha olyan meleg lesz, mint ma volt, akkor a kerti kinttartózkodás is lerövidül majd. 

Sporttal nem állok túl fényesen, és attól, hogy 2-3 órát sétálunk a gyerekkel, még nem fog a hasi hájam eltűnni, úgyhogy irgumburgom, minden este 100 felülést meg kell csinálnom, plissz heti 3 itthoni torna! Mert papírforma szerint egyre nehezebben mennek le az utolsó kilók (értsd: a maradék huszas:-)) és a testemnek is szüksége van rá, milyen kár, hogy ezt csak a lökött agyam nem fogadja be:-)

Ti hogy vagytok? 

 

update: mindennemű félreértések elkerülése érdekében- természetesen fagyasztottan vettem 3 kiló updatesütit:-) ja, és csakis édeseket (mákos-meggyes, almás-rácsos, áfonyás, csokispudingos)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr391185233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Rochester 2009.06.15. 01:47:37

Van egy jó hírem a számodra! :)

Attól is fogysz ha sétálsz, mert aerob mozgás! Csak picit tempósabban :) Viszont a hasazást ilyen mértékben meg elfeledheted, mert nincsen lokális zsírégetés. :) Az szépen mindenhonnan megy le, és értelemszerűen onnan megy le uccsóra, ahol a legtöbb van. Tehát ezen ne idegeskedj. Félre ne érts, a világért sem szeretném itt osztani az észt! Csak nagyon utánaolvastam a dolgoknak, és igyekszem segíteni a hasonló cipőben járóknak.

Milyenek az update pékséges sütik? Finik? Árban? Norbira tornázol? Melyikre?

Gratula az ereményhez! :)

updatefogyok 2009.06.15. 09:20:58

Szia! Nem veszem észosztásnak, hanem szívesen fogadom a tanácsaidat! Engem azért zavar nagyon a hasam, mert tényleg olyan, mintha külön életet élne. A testem többi részéhez képest nagyon aránytalan....alma típus vagyok:-)
A péksütik nagyon-nagyon finomak, komolyan hihetetlen, hogy diétás, annyira nem érzed rajta, hogy más lenne. Árban húzósabbak, mint a sima fornetti, mert pékségtől föggően olyan 2200-2400 ft/kiló, de mindekután amúgy sem ajánlott egyszerre két kilónyit befalni belőle, így az a 2-3 darab, amit egyszerre megeszik az ember megfizethető. Torna nekem általában norbi. Most a duci tréning 2008, amin 3 edzésprogram van, régen a Duci4-ről a kardio volt a kedvenc, de megvan szinte mindegyik dvd-je, még az előző fogyókúrás etapomból (3 éve, 22 kg ment le) akkor nagyon sokat tornáztam, főleg mindig valamilyen zsírégető aerob dolgot választottam, azóta is ez áll hozzám közelebb. Most jártam a fogyi kezdetén terembe is, de több dolog miatt nem jött be.
Te mire tornázol, neked mi vált be leginkább? Azt tudom, hogy a min. 40 percet hangsúlyozod:-) Abszolúte igazad van, és most inkább nem írom le a kifogásaimat, hogy nekem miért nincs 40 percem kétnaponta, mert úgyis csak kifogás...:-(

Mr. Rochester 2009.06.15. 15:11:55

Hát akkor mindenképpen ki kell próbálnom ezeket a Norbi cuccokat! :) És végülis is... Ha egyet-egyet eszik az ember, akkor egyáltalán nem sok. Főleg ha ugye azt nézem, hogy mikor nem diétáztam, akkor mennyibe került egy napom.

A Duci tréning 2008 nálam nagy kedvenc volt. Én ezzel kezdtem el az egészet.Úgy, hogy első időkben az első 20 perces részt. Még attól is majd megfulladtam néha ( A férjem szerint, nekem már az is aerob edzés volt, hogy elmentem a DVD lejátszóig, és betettem a lemezt :D ). Aztán emeltem az adagot a második résszel, és utána már a hármat egyszerre. Aztán kevés lett. De tényleg mindenkinek ajánlom, főleg hogy nekem (meg olvasom hogy Neked is)vigyáznom kell a gerincemre. Tényleg príma! :)

Mostmár jobb formában vagyok,így most úgy csinálom, hogy 3x45.(Persze ez is fokozatosan lett emelve) Ez áll a Kik-box 1 ből (ezt nem szeretem... Lehet a zenéje rossz és azért, de ez alatt szenvedek)Ez után a Kiképzés. Ez nagy kedvenc. És végül az Aerobzóna. Az Aerobzóna olyan kis kellemes, jó hangulatú :) A Kiképzés a legerősebb edzése szerintem Norbinak.

A 40 perc azért hangsúlyos, mert ez után kezdi el bontani a zsírt a szervezet. Tehát minimum 40 perc aerob mozgás kell hozzá, hogy a zsírtartalékokhoz nyúljon. Persze biztosan úgy is számít ha nincs ez az idő meg, de ez a tuti. :) Mondjuk ha megnézed a Norbi kazikat, azok is mind 40-45, vagy több percesek :)

"Abszolúte igazad van, és most inkább nem írom le a kifogásaimat, hogy nekem miért nincs 40 percem kétnaponta, mert úgyis csak kifogás...:-("

Ez aranyos volt! :)
Hát... néha én is úgy vagyok vele hogy belehalok, de aztán mikor már az Aeronzónánál tartok és bemelegedve csinálom, akkor már nagyon jó. :) Meg mikor az ember utána lefürdik és tudja hogy megcsinálta, győzött. Nah, az a legjobb az egészben! :)

Huh de sokat írtam! Ne haragudj, nem szeretnék tolakodó lenni, csak oly jó hogy végre találtam mindjárt két aranyos lányt is ( a másik Dundolka), akiknek hasonló a céljuk! :)

updatefogyok 2009.06.15. 16:35:06

Én is az aerobzónára gondoltam a duci4-kardio néven:-) Régen az volt a nagy kedvenc, egyrészt csak 42 perc:-) másrészt ez valóban kardió.
Ami nagyon jó még, csak elfelejtettem írni, az a Czanik Balázs féle Capoeira, abból is van már három, szerintem a legelső a legtutibb. Norbitól a Kiképzést én nagyon nem szeretem, de a Gladiátorfitnesst igen. Illetve annak idején, amikor 70 kilóról fogytam le 58-ra, Réka első dvd-jére tornáztam, az nagyon ütős, de csak mikor már 5-10 kg felesleg van, előtte én nem ajánlom, nem is csinálom addig én sem:-)
Egyáltalán nem vagy tolakodó, örülök nagyon, hogy írsz, sokkal könnyebb egymást támogatva végigcsinálni.

updatefogyok 2009.06.15. 16:39:50

Ja, még azt akartam,m hogy van egy olyan, ami egyszer a Hősök tornáján készült, megnéztem, annak a Kardio a hivatalos neve:-)
Nekem az számít a legerősebb edzésnek, még sosem csináltam normálisan végig...mindig kipurcanok rajta, 75 kilósan se bírtam, nemhogy most:-)
És mégegy eszembe jutott: Czanik Balázs: Has-burning egy kicsit bugyuta, de hatásos, ez csak hasra és hastájékra dolgoztat.
A 3-szor 45 percet nem egyszerre érted, ugye? Hanem egy héten háromszor 45 perc, igaz?

Mr. Rochester 2009.06.16. 17:48:31

Jaj de buta vagyok! :D Én nem is figyeltem hogy az Aerobzóna az duci tréning :D Legalább ezt is tudom. Bár ugye rájöhettem vona hogy Katinka meg Kovi. :)

Ezt a capuerás Czanik Balázs félét, már kiszúrtam magamnak, csak mikor utánaolvastam neten, akkor minden második komment az volt, hogy juj de megfájdult tőle a derekam. Én meg ott rögtön le is álltam vele, ugye a gerincnyavajám miatt. Neked nem terhelte meg a gerinced, hátad? Lehet hogy csak ők nem csinálták jól? Mert ha azt mondod hogy Neked okés, akkor kipróbálom. :)

A Norbi Kardio edzésről meg még nem is hallottam! És mennyire jó tipp, főleg hogy azt mondod erős! Mert a kik box 1 et mindenképpen le akarom cserélni, valami másra, ami legalább annyira erős. Huh, ennek most nagyon örülök! :)

Én most a Stepboxing nevű kazit töltöttem le (tudom hogy nagyon csúnya dolog letölteni :$). No, az erős, de nekem kábé követhetetlen most... Viszont nincsen időm tötyörögni vele. Más az mikor az edzőteremben az ember látja az edzőt, mint egy kis képernyőn nézni. Szerintem. :) De ha Te bírod ezeket követni, akkor ajánlom! :)

Nem, én úgy edzek, hogy 2 nap edzés, egy nap szünet és így tovább. Edzésnapon pedig 3x45 perc (illetve attól függ milyen hosszú a dvd). Igaziból ez nem sok most fizikailag. Nagyon megszoktam, tehát bírom. Nem lihegek meg semmi. Viszont vizesre leizzadom magam :D. Mentálisan sok, sajnos. Mikor elkezdem, és tudom hogy majd x idő múlva lesz vége, és hogy mindig ugyanaz, olyankor kikészülök. Viszont már az uccsó 45 perc, az meg nagyon-nagyon jó. Az igaz hogy olyan mint a drog. Azt is olvastam hogy nem jó 2x45 pernél többet, mert azt már izomból bontjuk, de nem értem igaziból, mert akkor egy aerobic edző, aki napi 6 órát tart, az mit csinál?Jó, mondjuk valszeg nem 1000-1200 kcal-on van.... :D

Ezt Dundolkától is meg fogom kérdezni: Te nem vagy ingerültebb? Mert én... én elképesztő vagyok. Tegnap is úgy leosztottam valakit a semmiért, hogy utána csak néztem, és nem győztem bocsánatot kérni. Pedig ez annyira nem jellemző rám amúgy.

updatefogyok 2009.06.17. 10:34:12

@Mr. Rochester:
én is csak onnan tudom, hogy duci 4, mert nekem a duci tréning összes van meg dvd-n, és azon úgy különítik el.
Ha a Kardiót nem tudod megszerezni akkor én szívesen elküldöm neked, szerintem a kick-boxnál jobb, én sem szeretem ez utóbbit.
Capoeira- nagyon sok gyakorlat megy derékra, sokat kell hajolgatni, ezért aki hajlamos rá, lehet tényleg ettől fájhatott a dereka. Nekem nem fájt, csak ott lett izomlázam, de teljesen elkülöníthető volt,h ogy ez izomláz. Ha ennyire komolyak a gerincgondjaid, szerintem akkor inkább ne csináld, nehogy ártson, van ezen kívül millió dvd, amik nagyon jók. Ha Béres a. stílusát nem utálod, akkor tőle a köredzéses dvd-t tudom ajánlani, folyamatosan szinten tartja a pulzust. Én nem szeretem B.A-t, de talán ez a legjobb dvd-je, megnézem majd a pontos címét. Illetve a Live! is jó állítólag tőle, megvan nekem itthon, de még bele sem néztem, majd ha kipróbáltam mondok véleményt. Régen egyébként még cindy Crawfordoztam is sokat, akkoriban alig volt más a piacon, szerettem nagyon, mert könnyen elvégezhető, mégis hasznos gyakorlatok voltak, nem tudom próbáltad-e már.
Mivel én mennyiségileg annyit eszek mint bárki más,aki egészségesen él, de nem fogyózik, ezért én nem érzem magam ingerültnek, se semmiben másnak. Ellenben amikor tartok szigorúbb napokat, akkor mindig vannak feszültség-hullámaim, leginkább a súlycsökkenés látványa oldja fel ezeket a hangulati gondokat. De az én norbis fogyim egyébként tényleg teljesen más, mint egy fogyi, ez életmód, amit örökre a magamévá kell tennem, ha nem akarok ismét 116 kilósan kopogtatni majd a szülőszoba ajtaján, x év múlva:-)
Ez tényleg egy nagyon könnyed módszer, nem a leggyorsabb, de a legkényelémesebb az számomra a legbeépíthetőbb az életembe.
Tényleg, még nem is kérdeztem, hogy te milyen módszer szerint fogyizol?

Mr. Rochester 2009.06.18. 16:01:47

Jaj igazán nagyon kedves vagy a Kardioval! Nagyon jól esett! :) Sikerült már levadásznom (neten :S:P:D), holnap lesz a kipróbálása. Majd jelentek! :)

Akkor Czanik Balázs nálam felejtős. Igen, komoly problemek vannak/voltak. Nálam volt hogy hónapokig nem tudtam felkelni az ágyból... Néha el sem hiszem hogy én vagyok az a csaj aki újra 3 aerobic órát bír csinálni. :)Lehet azért is zuhanok most túlzásokba, mert élvezem a mozgást. :)

Huh, hát B.A. az nálam is elég necces :D Igaziból legeslegjobban a mi Norbertünkre tudok edzeni. Nem tudom... Ő engem nagyon tud inspirálni. C.C.-ot anno próbáltam, de akkor viszont én terembe jártam, így felejtős lett.

Huh, hát módszer. Tulajdonképpen nincsen semmi extra módszer. Nem eszem, illetve nagyon kevés zsírt próbálok bevinni, igyekszem jó szénhidrátokat enni, fehérjét, meg rostokat. Cukor finomított liszt, tészták ilyesmi az kilőve. Zabot eszem, meg tejberizst (édesítőset persze :) ), meg abonett, és zöldségek. Most erre vagyok rákattanva. :D Tehát tulkép, aki figyel, az szinte mindenki Norbi szisztémával fogy. Én úgy gondolom a srác semmi újat nem talált ki, mert ezeket eddig is tudtuk. Viszont mégis ebben rejlik a zsenialitása, hogy ez így olyan embernek is, aki soha nem foglalkozott ezzel, egyáltalán nem tudja az ételek tápértékét, egy egészen egyszerűen követhető dolog :) Tehát ha mondjuk a húgom kérdezne, tuti én is ezt javasolnám. Soha nem értem miért bántják Norbit! Én egy zseninek tartom, és nagyon szeretem :)

Jaj, még ezt meg kell mutatnom Neked:
barbara-dvd.blogspot.com/2009/06/fat-burning-dance-party.html
Ma kiprbáltam ezt. Ajánlom! Szerintem eszméletlen jó. Derekat nem eröltet, szerintem hátat sem, de mégis jól megmozgat :)
süti beállítások módosítása