máj
17

Ki mit keres nálam?

| Szerző: updatefogyok | 12:45 pm

Bevallom nem egy kellemes percet szerzeznek nekem a gugliból rámtalálók:-) Itt a blog.hu-n ugyanis követni lehet az oldal letöltési/látogatási statisztikáját és azt is, hogy milyen keresőkifejezéseket írnak be egyesek a google-be, vagy bárhová, ami ide vezényli őket.

Kiválasztottam a leggyakoribb keresőkifejezéseket, hogy ha már ide irányította őket a rendszer, akkor kedveskedjek is vmivel nekik:-))

A saját toplistám alapján:

 tinédzser+fogyásom+naplója -én tinédzserként még egészen másról írtam naplót:-)

voala+gyümölcsös+pezsgő- sose ittam:-)

leg+magiccel+hány+percig+kell+tornázni- mit tudom én:-)) Ameddig bírod:-))

szatén+dietetikus- hogy erre miért kerestél rá? Igen, volt itt egy ilyen nevü valaki, aki beleszólt a dolgaimba és végül dietetikusnak adta ki magát

terhesség+kövéren- én is így jártam, te próbálj meg védekezni ellene

nyaki+lordosis- nekem is van olyanom, ráadásul kiegyenesedett:-)

kövérségröl+idézetek- jajj, azt meg minek??

csipö+körüli+háj+eltüntetése- ha találsz tuti tippet várlak vissza egy kommentre!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr661126470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása