jún
17

Írtam róla másfél hete, hogy buliztunk a csajokkal, eme nevezetes éjszakán lendültem át a -15 kilós határon.

Mielőtt bárki megszólna,hogy miért rázom a sejhajom kisgyerekes anyukaként diszkóban, szeretném leszögezni, hogy kb lánykoromban voltam utoljára diszkóban, és nem heti rendszerességű program ez számomra. Másfelől a barátainké a hely, ahol voltunk, és egy nagy felújítást követően nyitottak meg ismét, emiatt hívták meg az ismerősöket a VIP szektorba:-)

Egyébként zömmel kisgyerekes anyukák voltunk a társaságban, így volt miről beszélni:-)

de lényeg a lényeg, íme a valóság:

(és igen, felveszem a miniszoknyát 80 kiló felett:-) Emlékszem ez pár hete nagyobb nézeteltéréseket váltott ki:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr721190889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Rochester 2009.06.18. 16:04:03

Nagyon csinos vagy!!! :)
Volt aki beszólt a mini miatt? :O

Mr. Rochester 2009.06.19. 15:49:29

Megint én!
Csak beugrottam szólni, hogy ma kipróbáltam a Kardiót, és hát nagyon tetszett!!! Olyan nagy hálával gondoltam Rád! :) Szuper jó edzés. Le is cseréltem a Kik-box 1-el. :)

updatefogyok 2009.06.19. 22:40:31

Szia
Örülök, hogy tetszett a Kardio!
Köszönöm a kommentet, de azért még messze vagyok a csinostól:-) (bár már 15 kilóval közelebb, mint pár hónapja:-))
Neked nincs kedved blogot írni? Hidd el, nagyon jó támpont és segítség a fogyiharcban.

Mr. Rochester 2009.06.20. 23:29:40

És minden nappal közelebb!!! :) Láttam Dundolkánál írtad hogy edzettél. Gratula! :) Nekem ma pihi napom volt :)

Huh... hát nem is tudom... Most azon gondolkodtam mit írnék bele a blogba... :) Mondjuk nem kell csak erről szólnia. Viszont ami ellene van, az az, hogy akkor megint egy dologgal több, ami a gép elé szegez.

De átgondolom! Ha lesz blog, rögtön szólok! :)

updatefogyok 2009.06.21. 09:22:30

@Mr. Rochester: Ez az egy hátulütője van.Ha annyit tornáznék, mint amennyit a ép előtt ülök.....egyébként azért is jó, mert olyan ez, mint egy napló. Már most jó visszaolvasni, milyen érzésekkelkezdtem bele az elején, hát még évek múlva milyen érdekes lesz. Ráadásul te nagyon penge vagy a témában, így másoknak is sokat tudnál segíteni. De én természetesen nem akarlak rábeszélni.-)))

masika 2009.06.21. 13:01:01

Nayon csini vagy! Jól tetted, hogy kimozdultál egy kicsit!

Mr. Rochester 2009.06.21. 17:32:13

@updatefogyok:
Nah, igen, a gép az nekem is nagy szenvedély! :) Biztosan nagyon érdekes visszaolvasni. Őszintén szólva bogarat ültettél a fülembe :D Még a "gondolkodom rajta" stádiumban leledzem :) Hát huh, köszönöm a bizalmat, de a "nagyon pengétől" én azért erősen távol vagyok! :)

bogee 2009.06.22. 16:04:46

tényleg jól nézel ki! én most fogok majd írni arról, hogy egyetlen kilót sem fogytam, pedig még a nyaralást is végig"edzettem" :(
süti beállítások módosítása