jún
5

Tartom a frontot

| Szerző: updatefogyok | 7:41 pm

továbbra is halad a diétám. Tegnap (csütörtökön9 volt az utolsó kezelésem, lekopogom, két napja nem fájt kicsit sem a hátam, jó lenne, ha így maradna!

kaja:

csütörtök

r: 2 tk. kenyér, light margarin, zöldség, t.kávé

e: tejszínes-kapros tengeri hal

u. norbis péksütemények (kókuszos csiga, fahéjas csiga, csokis trioli, vaníliás, és egy almás süti:-))

v: a szokásos- nincs vacsi:-) mondjuk a gyerkőc narancsot evett, ettem belőle egy fél cikket, de én ezt nem számolom vacsinak:-)

súlyt is mértem, 87,0 kereken, tehát 14,5. Érzem, hogy mennyivel komótosabban, lassabban halad a fogyás az elejéhez képest. Akkor ilyen étrenddel (ami egyébként még midnig normális, nem egy szigorú turbodiet) sokkal gyorsabb lett volna az ütem. És ez mostmár nagy bizonyossággal így fog haladni, minél kevesebb a felesleg, ill. a szervezet minél jobban hozzászokik az új rendszerhez, annál nehezebb leadni a kilókat. ellenben nagy előnyöm a szervezetemmel szemben, hogy kezd minden kiló egyre látványosabb lenni, és nekem ez mindennél nagyobb löketet ad. Úgy gondolom, hogy nyár végére érem el a 70 kilót, onnan már cak egy kis finomítás a 66,6 :-)

péntejk:

r: 1 alma, t.kávé, 1 tk. kenyér margarin, diet dzsem

e: cukkinifasírt, isteni volt:-) (2 cukkinit lereszelünk, 1 v.hagymát aprítunk, 2 tojás, zabkorpa, zabpehely állagjavításig, só, bors, fokhagyma, én sütőben sütöm mindig a fasírtot dm-es sütőpapíron -ez a márka nekem a legtutibb, sosem ragad le semmi- kb 10 perc alatt kész, isteni volt, én imádom a cukkinit

u: 1 narancs, még fasírt:-)

ma volt 1 tányér gombaleves vacsora gyanánt, mert estére kimenőm van, s bár éjfélre szándékozom hazaérni, tudom, hogy addig nem bírom éhen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr691166111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2009.06.08. 10:50:50

Nagyon ügyes vagy, ez a 14 kg azért már látszik rajtad rendesen! Remélem a hátad szuperálni fog!
süti beállítások módosítása