máj
26

Egy barátnőm tényleg nagyon sokat fogyott egy "csodadiétával", így egyfolytában ezt ajánlgatja....végre beadtam a derekam, de csak egy valami miatt (mert már rég nem hiszek sem a mesékben, sem a csodadiétákban) mert ezzel kordában tartahatom az updates mennyiségeket. Sokszor esem abba a hibábba, hogy egyes kódú ételeknél pukkadásig falom magam, ez pedig nyílván nem gyorsít a fogyáson....

Az eredeti változata a diétának itt olvasható, ám én ápdétesítettem, és a saját étkekésemet osztom meg veletek.

máj.25-hétfő:

r: 2 szelet fogyikenyér, diet margarin, diet dzsemm

e: 2 sz. fogyikenyér, 7 szelet extravékony cs.mell sonka, zöldségek, pici roston sült hal

u: egy gerezd alma

v: racketteztünk:-) grillezett cs. mell és grillezett zöldségek (hagyma, paradicsom, stb), eper

A súlyom 87,5 kg, átléptem a minusz 14 kilót. Ha a bmi szerint (és szerintem is) ideálisnak vélt 66,6 kilót veszsük alapul, akkor már mindösszesen 20 kilót kell ledobnom:-)) De én nagyon boldog lennék akkor is, ha még egy 14-es távozna:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr201144170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása