jún
22

Zimmelzum

| Szerző: updatefogyok | 7:33 pm

Annyira belebonyolódtam a napokban a kommentezésbe (Dundolkánál és itt is) hogy a posztolást szépen elhanyagoltam, pedig papamm volt két aerobzóna is múlt héten (csütörtökön és szombaton) A kaját a szokásos módon tartottam (értsd: ettem, normális mennyiségeket, jó kajákat, egyes kóddal természetesen, vacsik is voltak)

Beújítottam egy tejszínes-joghurt tortát (6 dl joghurtot (diétás gyümijoghurt vagy/és natur) 3 e.k. zselatínnal és némi édesítőszerrel összemelgítünk, de ne forrald mert túrósodhat. Míg kihűl felverünk kemény habbá 3 dl növényi cukormentes tejszínt (nekem legjobban a Rama-s jött be, a házisütis csajszi ajánlottam, milyen igaza volt) Aztán egyesítjük a ahabot a joghival, teszünk bele pl meggyet, vagy erdei gyümiket. Őzgerincformát kibéleltem fóliával, beleöntöttem a krémet, a tetejét is lefedtem, be a hűtőbe, majd 3-4 óra múlva könnyedén kifordítható és vágható, isteni. Én készítettem már tortaformában is, hogy tortásabb kinézete legyen, nagyon szép lett.

 

 

 

Olyannyira "nyugis" hetem volt fogyúkúra szempontjából, hogy ilyen habos-túró-rudis kapuccsínókat gyártottam magamnak:-)

És lás csodát, szombatra 85,3 kg-t mutatott a mérlegem, ami -16,3 kg jelent! Hétvégén ismét elutaztunk, ilyenkor általában egy kiló visszaugrik, de most úgyahogy figyeltem, bár az esti 2 kiló cseresznye elcsipegetése már némileg túllép a figyeltem határon:-))

Lelkileg jól vagyok, stabilnak érzem magam több szempontból is, én inkább mensi előtt szoktam kissé depis lenni, néha meg valahogy kisebbnek látom a nagyobb gondokat is. Még ez a csúnya idő sem tud kizökkenteni:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr961201693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Rochester 2009.06.22. 23:17:12

A habos túró-rudis kép, az övön aluli volt :D:D:D Nah holnap beszervezek én is, az tuti! :)

Jaj, én annyira, de annyira szeretem ezt az időt! :) Ez nekem készül! :)
süti beállítások módosítása