jún
23

news

| Szerző: updatefogyok | 7:29 pm

Szeretném elmondani, hogy 10 perccel ezelőtt befaltam egy nagy adag sült házi kolbászt két szelet updatekenyérrel és update majonézzel, ha ez finomít egy kicsit a dolgon....nagyon finom volt, de nagy hülyeség volt:-(

és most még annyira ennék valami finomat...ááááááá, ha sütne a nap nem lenne falási rohamom, de nálunk hideg, borongós, esős idő van.

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr131204026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aree 2009.06.23. 21:21:20

Szia!
Egészségedre!!!
Sajna ma én is hasonlókkal küzdök és ezzel biztos nem vagyunk egyedül:(
Na de majd csak jön a jó idő és akkor...
guszta finomságokat készítettél nyami..:))

Mr. Rochester 2009.06.24. 09:22:45

Én is azt mondom, hogy egészségedre!!! :)

updatefogyok 2009.06.24. 19:15:07

Köszi:-)
Ma tejszínhabot (növényi, cukormentes) faltam,kellett,most nem vagyok jó passzban, nagyon úgy néz ki, hogy vár rám egy nőgyógyászati műtét:-( szóval erre most szükségem volt. De azt is írhatnám, hogy én, updatelinda vagyok és bánatevő.

Mr. Rochester 2009.06.24. 19:46:45

Az a növinyis az nem nagy gáz.

Nagyon sajnálom hogy lesz ez a műtét! :( Drukkolok hogy minden rendben menjen!

updatefogyok 2009.06.24. 21:11:08

@Mr. Rochester: Kiegészíteném: ipari mennyiség fogyott:-)) De update: ettem hozzá őszibarackot és csípős lecsós virslit, szóval hogy enyhén fogalmazzak már nem kell aggódnom a bevitt calóriák miatt:-)
Nem tudom még mikor lesz pontosan a műtét, de már 90 %, hogy nem lehet halasztani (rossz rákszűrés eredmények) de az tuti, hogy lesz pár eszevesztett falási rohamom. Meg vmi utolsó vacsora félét is csak leszervezek:-))

Aree 2009.06.24. 23:10:33

@updatefogyok: szia!
Hát ezek nem jó hírek a fenébe is!:((

Fontos lenne,hogy erős maradj nem szabad feladni!Most itt nem a fogyira gondolok.
Próbálj meg derűs maradni és kicsit lassítani,ellazulni és minden rendben lesz mert rendben kell lennie.

Csak higgy benne!!!!!!
Minden esetre szorítok érted!!

Nálam is van hír-megszűnt az állásom
ma tudtam meg.Na, ránk jár a rúd rendesen ...

Vigyázz magadra és lazíts sokat!EFT próbáld ki a you tube-on lehet,hogy találsz hozzá segítséget.


puszi
Aree

dundolka 2009.06.25. 07:08:19

Mit takar egész pontosan "nőgyógyászati műtét"?
Ha a PAP teszted nem egészen jó ne aggódj, egynapos műtéttel rendbe teszik szépen .Sajna szülés után van hogy a méhszájseb sem gyógyul ahogy kéne...... bármi a gond még időben felfedezték. Rendbe jössz, ne aggódj! Remélem nem komolyabb....PAP IV. ig nincs ok aggodalomra .

Mr. Rochester 2009.06.25. 15:56:53

@updatefogyok:

"Ipari mennyiség" : ezen fölnevettem! :D Csak kár hogy ilyen rossz kontextusban került elő ez a poén... :( Tényleg drukkolok!

Ma gondoltam Rád Aerobzóna közben :) Hátha együtt csináltuk! :))

Aree!

Hát akkor Nálad sincsenek túl jó hírek... :(

Kitartás lányok, ez után a szakasz után tuti jobb jön!

Aree 2009.06.25. 17:20:45

@Mr. Rochester:
Köszönöm a bíztatást!!
Én is így gondolom most éppen kopp van :(
tegnap erre kellett valami ütőset csinálni,este végig vittem a duci2008-at.örültem neki nagyon.szuper volt!!

Mr. Rochester 2009.06.25. 19:02:19

@Aree:
Huh, az véleményem szerint nem kis teljesítmény ám! Mert az így nem 40 perc, hanem több mint 60!!! Nekem hosszú hetek kellettek hozzá hogy meg bírjam csinálni, úgy látszik Te gyorsabban alkalmazkodsz. (csak mert mintha említetted volna hogy nemrég kezdted. ) :) Tényleg gratulálok, nagyon ügyes vagy! :) Ez egy nagy lépés volt, amit tettél!!!

updatefogyok 2009.06.26. 09:08:14

Aree-sajnálom a munkádat. Van esély hiretelen új munkát találnod?
Nekem elvileg július közepe-vége felé (ez csak a menstruációtól függ, hogy mikor jön meg)lesz a műtétem, de csütörtökön lesz meg még egy eredmény, amitől sok függhet. Műtét az lesz mindenképp, mert eddig csak a "pap" volt rossz, de most két hónap alatt már szemmel is látja a doki, hogy nem vagyok túl fitt odabent:-( Na mindegy, erről ennyit, felkészülhettem volna rá, mert ezt már több éve megjósolták nekem (mármint nem jós, hanem doki) ezért sem késleltettük nagyon a gyerekválallást, jobban is tettük, úgy néz ki.
süti beállítások módosítása