ápr
14

Heti mix

| Szerző: updatefogyok | 9:42 am

Eléggé vegyes volt, több szempontból is az előző hét. A kaját nagyon jól tudtam tartani, szinte csak egyes kódú ételeket ettem, nem éheztem, a 90,0 kg-t tartottam folyamatosan, és bármit tetem egy aprócska cuki grammal sem mutatott kevesebbet a mérleg, nehogymár nyolcassal kezdődjön...na mindegy:-) Tök jó idő volt a héten( kivéve a hétvégét), kipakoltuk a gyerek kerti házát, a kerti bútort, stb, így a nap legnagyobb részét kint tölöttük, örültem, ha a házi munkára, főzésre, stb be tudtam vonszolni a Dedem, így torna szempontjából negatívan zártam, egyszer capoeiráztam egyet. Igaz csütörtökön elutaztunk, onnantól meg esélyem sem volt rá. A házi kosztotnak nehéz volt ellenállni, de mindenképp próbáltam az update elvei alapján táplálkozni, Húsvét ide vagy oda, ez skerült is egészen hétfőig, amikor menstiruációs falási rohamom volt.-) Na jó, annyira nem volt dúrva, de besütiztem no, ez a lényeg....És említést kell tennem a szombat estéről is, amikor is néhány hazai barátnőmmel beültünk egy kis női pletyire...a szaftos részleteken túl két gintoniccal is gazdagabb lettem....Próbálom ismét tartani a héten magam az egyes kódhoz, max egy fagyit fogok engedni, de kizárólag du. 3-ig, és a tornával is visszatérek a heti 3-ra. Becélzom jövő hétre a 89,9999-et:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr831063776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salesman 2009.04.17. 16:34:52

Segnert tér új társasház alja a kocsmával szemben
Ápr 20.
reggel 6:30

UPDATE PÉKSÉG
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

updatefogyok 2009.04.18. 09:04:05

@Salesman: Köszi:-)) Épp tegnap olvastam a norbi.hu-n én is:-) Itt volt már nagyon az ideje:-))

Ronni 2009.04.20. 11:36:01

Sok sikert ! Én most vagyok -9.1 kg nál , és annyira örülök , várom a képet rólad és nézlek , de mostanában nem vagy annyira sokat a blogodon , kár!
süti beállítások módosítása