máj
3

Ezen a héten...

| Szerző: updatefogyok | 1:31 pm

Ezen a héten végre elértem a stabilan nyolcassal kezdődő súlyt (89,0-89,5) azaz átléptem a -12 kilót. Továbbra sem halok bele az éhezésbe, sőt....sokat eszem (persze ez rendkívül relatív, pontosabban egy szigorú diétához képest sokat), azt, amit kívánok, csak persze okosan beosztva. Ma péládul egy kis anyák napi jégkrémezés is belefért, tegnap meg egy nagy tányér csontos disznóhúst tettem magamévá (nagy gyengém az apu húslevese....no...) de mindezeket úgy teszem egyensúlyba az életmódommal, hogy egyrészt következő nap visszaveszek, illetve azt szigorúan betartom, hogy este csak egyes kódú ételeket fogyasztok. Ezt nem nehéz betartani, ha napközben megkapom többé -kevésbé az egyébként fogyókúrákban "tiltott dolgokat" is. Nekem ez így bevált, nem érzem a nyomást, hogy márpedig fogyózom, ez a -12 kiló pedig számomra jó visszajelzés: így is lehet csinálni. Régebben sokkal szigorúbb fogyókúrákat csináltam, amikor Norbiztam annó és fogytam vele 22 kilót, akkor is szigorúbb voltam, de summa summárum mindig visszahíztam a leadott kilókat, sőt, sokkal többet, hiszen régen évekig a 70 kilós határ körül mozogtam, akkor még azt tartottam soknak...lett belőle 58...az szuper volt:-) és lett belőle végül 98, majd norbival 76, majd végül 116 kilóval szültem....khm...szoptatás után 105 kiló voltam, jelen fogyúkúrám elején pedig 101,6. Persze már a szopi után is próbáltam lefogyni, esélytelenül.....vergődtem a dekákkal, pedig szigorú voltam. Talán akkor még nem állt készen a testem, a hormonok is közrejátszhattak. Ahhoz képest a jelen 89 kiló csodás mérföldkő nekem, de csak egy állomás az úton....Azt szeretném, hogy nyár végére elérjem a 70 kiló alatti határt, és soha ne felejtsem el: azzal, hogy lefogyok még csak egy lépésen vagyok túl...sokkal nehezebb lesz megtartani az elért eredményt. Olvastam egy könyvet: Stacy Halprin: Győzelem a kilók felett. Ez nem a fogyásról szól eslősorban, hanem arról, hogy tartsuk meg a súlyunkat. Én úgy gondolom, akkor tudom majd megtartani a súlyomat, ha továbbra is az új életmódom szerint élek, többé-kevésbé örökre....Ha becsúszik egy pizzás este (mert olyan nincs, hogy soha ne egyen az ember pizzát este, ezt kár lenne tagadni) akkor másnap mondjuk csak sali lesz vacsira, és ezzel kompenzálható az előző napi többlet kalória. Csak jussunk el oda:-)) A másik, amit megfogadtam, hogy soha többé nem leszek dagadt terhes! Egyrészt a veszélyek miatt, másodsorban a kövérség miatt. De még a babavállalás is odébb van:-) Először fogyjak le, és nőjön még egy kicsit a Pankuci...szóval ez sem jövő heti téma:-)

hátam- járnom kell masszírozásra és vmi elektro izés kezelésre, illetve gerinctornára. Gerincterhelő mozgásformák elfelejtve...Remélem, ha betartom az előírásokat, és csinálom majd a gerinctornát, akkor idővel újra beiktatható egy kis kardio is, én elsősorban abban hiszek, mint zsírégető mozgás.

Szép napot:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr451100258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.05.03. 16:21:12

Sziper, tényleg nagyon ügyes vagy! Így tovább (lassan utolérsz:-))

fogyikonyha 2009.05.04. 13:21:58

Haliho! Klassz az uj template-ed! Csak igy tovabb, en 3 napja bunozok, de holnap ujra Neera nap...

updatefogyok 2009.05.04. 13:23:55

köszi, az volt a célja, hogy ne kelljen kicsinyítgetni, kivágdosni a képeket, így legalább normálisan megjelenik bármilyen nagyságú fotó!:-)
süti beállítások módosítása