máj
12

Mérleg

| Szerző: updatefogyok | 7:23 pm

Bevallom, én magam is meglepődtem, 88,3 a reggeli mérleg egy kávé után:-) Ennek örömére sütöttem ma egy isteni tejszínes csokitortát, tök egyszerű, vékony update piskótalapot sütsz, rászórsz kevés kakaóport. A krém: ud. csoki (egy fél, mert a másik felét még tenap bevertem...:-)) felolvasztva, mikor kihűl hozzákevertem a felvert 4 dl körüli növényi tejszínhabhoz, karikaformába be a piskóta, rá a krém, tetejére kakaószitálás, be a hűtőbe, percek türelmetlen számlálása, és ahogy a lányom mondaná:hammmmm:-) dobok majd egy képet is később

 

 

 

Komolyan mondom, egyáltalán nem azt érzem még mindig, hogy fogyóznék, egyszerűen annyi, hogy odafigyelek dolgokra, nem nagy kunszt....lehet, hogy lassú, de rohadt kényelmes:-) És úgy érzem, már ez a -13,3 kiló is szuper, szépen lassan ráérek, a saját ütememben....nyár végére meglesz a 6-ossal kezdődő álomsúly. Persze kamu lenne azt mondani, hogy nem lenne jó egy hét alatt ledobni egy tizest, hát hogyne lenne jó, de az én ideg/lelki stb rendszerem ezt a tempót bírja egyenlőre, aztán ha egyszer jön valami sugallatt, lehet, hogy megint bekeményítek egy hétre, mint nemrég.

Ma: r: tejeskávé

t: 1 ud.kenyér tükörtojással, paradicsom

e: 2 norbipuding,sült kolbász

u-v: tejszínes csokitorta (2-3 szelet)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr201117774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.05.13. 14:01:23

Én ilyenről álmodni sem merek, hiába norbis, rám rögtön feljönne még egy kiló plussz. Most egész jól megy a sok tanulás mellett a diéta. Nincs időm enni.

mazsok 2009.05.13. 14:31:29

Kedves Linda!
Idetaláltam.... és talán ha néha úgy alakul meghallgatásra is találok. Egyébként szuper az oldal! Üdv: Vali
süti beállítások módosítása