dec
12

Helló megint:-)

| Szerző: updatefogyok | 9:56 am

 Nos, először is elnézést kérek azoktól, akik az elmúlt pár hónap során kértek meghívót a zárt blogba, de nem küldtem nekik. Egyszerű az oka, nem ment már a zárt blog sem, elég régen. 

Többször is igyekeztem újrakezdeni az írást, de nem igazán ment hosszú távon. Nem is részletezem az okát. Nem ígérek most sem semmit, de szeretni azt szeretném, hogy új lendületet kapjak, igyekszem gyakran-akár napi szinten- írogatni, nekem mindenképp sokat segítene és ha legalább még rajtam kívül egy valakinek támogatást ad, akkor már megéri az a plusz tíz perc:-)

De nézzünk egy kis összefoglalót. 

2008. december végén kezdtem el blogot írni, 101,4 kilóval. (előtte ennél voltam több is, a max kilóm 116 volt szüléskor) 

Szépen, lelkesen írtam a blogot, sok társra is találtam (Dundolka, hátha te is idetévedsz egyszer és mesélsz magadról, hogy alakultál az elmúlt időszakban) , sosem voltam egy bűnmentes egyed:-) de azért fokozatosan, elég szépen mentek le rólam a kilók. 2010. év elején 78 kilóig is sikerült eljutnom egyetlen mérlegelés erejéig:-)

2010-ben 82 kiló körül stagnáltam, ehhez hol párosult még 1-2 kiló, hol nem.

2011-re egy pár kilóval fentebbi stagnálás párosult, idén 84 kiló körül voltam belőve, ez jelentett olykor 87-88 kilót, aztán összeszedtem magam és már csak 82-83-at.

In this moment 87 kiló vagyok. (de ha azt a fehércsokis mogyis milkát nem faltam volna be tegnap biztos csak 86 lennék:-)) 

no, a lényeg, hogy ennél a határnál általában észbe kapok, illetve ezt csak ritkán érem el. Az elmúlt három évből a legnagyobb súlyvesztő meló az első év-másfél volt, a többi egy stagnálós jellegű időszak. volt, mikor már azt hittem, hogy 86 kilónál beállt a súlyom az ideális súlyra, annyira nem mozdult:-) Persze viccelhetünk, de a lényegen nem változtat, most eljött az ideje, hogy leadjam a maradék 15-20 kilót, ami rajtam van:-)

Te is jössz? Hajrá:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr583457268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

updatefogyok 2011.12.12. 10:00:46

Igyekszem majd leporolni a blog felületét, azóta hogy itt jártam, sok minden megváltozott (pl olvasott blogok)

rekababczy 2012.01.16. 08:50:13

szia!

Hogy állsz most 2012 januárjában??
Lehet hozzád csatlakozni??
Én is most kezdek bele a fogyásba...ill kicsit egészségesebben akarom kezdeni a 2012-őt..:)

updatefogyok 2012.01.17. 19:26:21

Szia! Örülök, ha csatlakozol, sok sikert! Írj magadról, mennyit kell fogynod, hogyan próbálod leadni a kilókat?

dundolka 2012.01.23. 11:07:55

Kedves Linda!
Én jelenleg 68 kg vagyok és nem szeretnék fogyni egy grammot se:)
De Neked szurkolok ezerrel:))))))))
süti beállítások módosítása