ápr
20

Életjel

| Szerző: updatefogyok | 6:12 pm

Körülbelül életjelnyi időm van mostanában:-)

A gyerekkel szinte kiköltöztünk a kertbe, amióta ilyen meleg, nyárias az idő, és hét lóval is alig lehet bevonszolni sokszor a bébimet....A fogyókúrát szépen tartom, mi mást is tehetnék :-) A súlyom még mindig nem ment 90 kiló alá, legtöbbször 90,0-t mutat a mérleg:-) Ez annyi mint -11,6 kiló december 29-hez képest. Dundolka csodás akaraterején felbuzdulva megint gondolkozom rajta, hogy beépítsek egy diétát a diétába, ahogyan ő írta, és csodálattal nézem fogyikonyhás Ági méregtelenítését is, iszonyat önfegyelme van a csajoknak!

Sajnos hátproblémákkal küszködök, soha nem fájt még a hátam így:-( Csütörtökön kezdődött, már orvos is látott, ami egyébként elég ritka nálam...holnap lesz röntgenem. Évekkel ezelőtt már volt pár kopott csigolyám, gondolom ez nem sokat javult azóta...holnap kiderül. Van, hogy egyáltalán nem fáj, van, hogy egy bögrét alig tudok megemelni:-( Ez persze most a testmozgás kárára megy, nem álltam neki így tornázni a napokban. De- voltunk névnapon, ahol nem faltam be egy gramm tortát sem:-) bár ettem szőlőt délután, de szerintem ez még mindig jobb.....

Próbálok gyakrabban jelentkezni, nektek is jó fogyást:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr71076497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salesman 2009.04.20. 19:03:47

Na hogy teszszik a Segner. Én voltam, nagyon teszik csak azt nem értem fagyasztva miért drágább?.

updatefogyok 2009.04.20. 19:58:29

Én nem voltam még, pénteken Bp-n voltam és bevásároltam a Szentendrei úti pékségben, de mindenképp szeretnék elmenni a héten, talán már holnap, ha sikerül bejutni Db-be. Mindenesetre nagyon furcsálom, hogy drágább fagyasztva, Nyíregyházán olcsóbb! Egyébként szerintem finomabb az itthon sütött, Bp-n pláldául kb reggeli sütiket kaptam javarészt du. 5-kor....köze sem volt a frissen sütötthöz....
Termékeket is lehet kapni? Úgy értem pl szendvicset, jégkrémet, kalácsot, kenyeret, ilyesmi?

Salesman 2009.04.20. 21:35:15

Vannak termékek igen
süti beállítások módosítása