júl
24

Most valahogy olyan fázisban vagyok, hogy bár 38-tól 48-ig terjed a ruhatáram, semmi sem áll jól. Vagy túl bő, lóg, nagy, vagy még szűk, kiadja a pocakot, nem ér össze....Vagy csak nem szoktam meg magam, és semmit sem találok épp jónak. Ugyanis ez is a fogyi része. Elfogadni magunkat új külsőnkkel, megismerni új adottságainat, lehetőségeinket. Én most ott tartok, hogy tisztában vagyok vele, hogy fogytam 17 kilót, de dagadt disznónak látom magam. Ha nem is úgy, mint mikor 101 vagy 105 kilót nyomott a mérleg, mégis baj van az elfogadásommal. Szeretnék már 70 kiló lenni, kidobni a maradék dagi-cuccaimat, pocit-villantani:-)

Magamban sokkal csinosabbnak látom magam, mint amit a tükör mutat, fejben kissé előrébb járok:-)

Szóval most épp itt tartok a testemet illetően, folytonos elégedetlenség...De azon gondolkodtam, talán még mindig jobb az elégedetlenség, hiszen, ha elfogadnám magam 85 kilóval, akkor nem biztos, hogy tovább lendülne a minusz irányába a mérleg nyelve.

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr431264406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leonine 2009.07.24. 09:20:32

Irigykedem, annyira ügyes vagy! Szerintem teljesen természetes, hogy nem érzed a sajátodnak a testedet, mert még nem érted el a célod! Amikor 2 éve fogyóztam, volt egy olyan időszakom, amikor 80 kilósan sokkal kövérebbnek, tunyábbnak éreztem magam, mint 90 kilósan. Aztán 72 kilósan már nagyon jól éreztem magam a bőrömben, de akkor meg ez lett a vesztem, hogy így már nem éreztem szükségét a további fogyókúrának, sőt, úgy ellustultam és elengedtem magam, hogy mire észbekaptam, több jött vissza, mint amennyi lement. :(

Szóval szerintem ne érezd furán magad, teljesen normális ez így! Egyébként külső szemmel megmondhatom, hogy szerintem nagyon jól nézel ki!

Leonine 2009.07.24. 09:21:25

Ja, és köszönöm a linket, most vettem észre! :)

IZs 2009.07.24. 19:25:38

A junius 17-i diszkóba induló képen egy csinos fiatal nő látható, azóta még könnyebb lettél, tehát: ne légy ilyen szigorú, légy büszke mind arra ami szép rajtad, és hajrá a 70 kilós cél már közelebb van, mint amennyit eddig ledolgoztál

Trex · http://afogyas.blog.hu/ 2009.07.25. 12:38:05

Ebből próbálj meg erőt meríteni. Ne visszafogjon, hanem ösztönözzön. Ösztönözd vele magad a folytatásra, és a még keményebb munkára.
süti beállítások módosítása