júl
21

Na végre

| Szerző: updatefogyok | 1:59 pm

Na végre 85 kiló alatt vagyok!!! A mai szám: 84,6 kiló, ami pontosan -17 kilót jelent. Valamiért most megint nagyon begyorsult a fogyás, ilyenkor,amikor ilyen meglepit látok a mérlegen, legszívesebben kardióznék egy órát:-) Pedig az már nyílván mindenki számára kiderült, hogy nem vagyok egy nagy sportbarát-fazon:-) Most meg ugye még nem lehet kardiózni, de majd bepótolom.

Ma délután megtudom a szövettanomat is, lehez az idegesség miatt is pörögnek a kilók, bár én inkább a sresszevők táborát erősítettem mindig is, általában vizsgaidőszakban, vagy stresszesebb napokon híztam. De ennek is vége, le a bánatevéssel:-)

Azért is örülök ennek a 85 kiló alatti határnak, mert most megint egy nagy ugrás lesz kinézetileg. Vannak sávjaim. Péládul a 100 és a 95 kg között nem volt nagy különbség, vagy a 90 és 85 között is alig észrvehető, de a 85 és 80 között korábban mindig nagy volt az eltérés. remélem hamarosan meglátjuk:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr91258898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leonine 2009.07.21. 14:14:30

Gratulálok! Bárcsak én is itt tartanék már!

updatefogyok 2009.07.21. 14:43:02

@Leonine: Köszönöm, és hamarosan itt tartassz te is! nincs kétség!!

Trex · http://afogyas.blog.hu/ 2009.07.21. 21:25:58

Naa gratulálok! Csak így tovább! És fő az optimizmus!

noemi009 2009.07.22. 08:40:24

Szióka!
Megvan már a szövettan eredményed? Nagyon sokszor jutottál az eszembe.
Remélem minden rendben!

dundolka 2009.07.23. 11:16:38

szia:) csak érdeklődöm ugye minden rendben, ha írható az eredmény légyszi mondj valamit....

masika 2009.07.23. 11:36:49

Nagyon ügyi vagy, jövőhéten majd láthatom a saját szememmel is a fogyásod eredményét:-)

updatefogyok 2009.07.23. 11:54:00

Bocsi, hogy eddig nem írtam, de eddig csak részeredményeket tudtam. Igaz, még mindig nincs véglegesítve, de elvileg ma délután (ma épp mennem kell kontrollra) megkapom. Kedden volt egy kis para, mert annyit mondott a doki, hogy annyi van kész, hogy rosszindulatú, de azt nem tudni, hogy épen belül vagy sem, ha pedig nem, akkor újra kell műteni. Volt 24 érdekes órám:-) de aztán kiderült, hogy nem kell újra műteni hála az égnek! köszönöm a sok rámgondolást és drukkolást, remélem ennyivel hosszú időre megúsztam.

noemi009 2009.07.23. 13:50:27

Ez nagyon jó hír!!!!! Annyira örülök :)

Más. Valaki updatefogyok nick alatt üzenetet hagyott a blogomon, azt hittem te vagy, de utólag láttam, hogy Leonine nevezetű freeblogos felhasználó is ugyanezen a nicken ír. Csak gondoltam szólok.

Mégegyszer gratula az eredményhez :)

Leonine 2009.07.23. 16:09:29

Szia!

Örülök a jó hírnek!

@noemi009: Noemi, igaz, hogy jártam már a blogodon, de még sosem hagytam kommentet, és nem szokásom már nickjén írni. Miből gondolod, hogy én voltam?

updatefogyok 2009.07.23. 17:57:45

@noemi009: Én írtam neked kommentet, kettőt is. Leonin lapján jártam előtte, tőle kattintottam át rád. Nem értem mi lehet a gond, hűha...

updatefogyok 2009.07.23. 18:00:31

Egyébként most jövök a dokimtól, a teljes szövettannal. Képzeljétek, volt egy bőrkinővésem a combhajlatban, ami nőtt az elmúlt időben, így a műtétkor egyútal azt is levettük, korábban látta több bőrgyógyász is, azt mondták sima bőrkinövés, maradhat, ha nem zavar. Erre a szövettanból kiderült (annak is nézték) hogy anyajegy volt, azt mondta a doki, hogy egy veszélyes fajta, nagyon jó, hogy levettük. közben "összevesztem" egy baránőmmel, 33 éves és 10 éve volt utoljára nődokinál. szinte könyörögtem neki, hogy legalább az én péládmon felbuzdulva menjen el nődokihoz rákszűrsre, de hajthatalan, hát az eszem megáll...:-(

noemi009 2009.07.23. 20:07:47

Sziasztok!
Fontossági sorrendben: örülök, hogy a "sima börkinövést" is sikerült orvosolni, nagy mázli. Ami a barátnődet illeti, nekem is volt hasonló esetem, még mindig van 1-2 lány az ismeretségi körömből, aki nem volt hajlandó elmenni. Szomorú voltam mindegyik visszautasításnál, mert egyszerűen éreztem, hogy kötelességem (azok után, hogy hogy jártam), hogy népszerűsítsem a méhnyakrákszűrést. Eddig szerencsére a szűrésen részt vett ismerőseim zömének nem volt elváltozás észlelhető, viszont van egy kolléganőm (36 éves) aki elment és P3 lett, az ismételtnél már P2, de így sem úszott meg egy kisebb műtétet, mert vizsgálatnál észrevették, hogy óriási nagy méhszájsebe van. Most már jól van.
Nem tudom mit tanácsolhatnék, küzd vele egy határig, aztán hagyd, ne könyveld el kudarcként.

És a másik dolog :) Lányok, rákattintottam a blogomom az updatefogyok nickjére és képzeljétek kiadta a freeblogos profilját, azon belül az adatlapom megjelenik, hogy vezet egy publikus blogot, melynek címe: "Viszlát, kilók! - Leonine fogyózik." Zárt blog, nem tudtam bemenni, de ezen infók után ti mit gondolnátok?
Le is fotóztam, de sajnos ide nem lehet betenni, de berakom a linket: admin.freeblog.hu/profile/130111/
Mi a véleményetek? :)

noemi009 2009.07.23. 20:09:19

Leonine, nem küldesz nekem is egy meghívót? :)

updatefogyok 2009.07.23. 20:26:30

@noemi009: noémi! Ha rákattintassz bármelyik hozzászóló profiljára ugyanezt fogod látni, mert leonine blogja zárt, és azt mutatja, hogy a freeblogon belül kihez van jogosultságod:-) Legalábbis én megnéztem dundolkát és ugyanez a kép jött be nála is, csak értelemszerűen az ő nevén.-)

noemi009 2009.07.23. 20:41:38

én voltam a szőke, bocsi :)
gondolkodnom kellett azon amit írtál, elméláztam rajta pár percet és rájöttem: mivel zárt a blog és Te meg vagy hívva rá, automatikusan annak a blognak a társszerzőjévé válsz.
Jaj, lányok még egyszer bocsi, hogy itt kavarom az izét a tudatlanságom miatt.
Szép estét!

Leonine 2009.07.23. 21:08:16

Sziasztok!

Bocsánat, hogy bekavartam a zárt blogommal! :)

Noemi, tényleg szeretnél meghívót kérni, vagy csak ki akartad "nyomozni", hogy ki lehetek, és miért "lopkodom" mások linkjeit?

Egyébként kattints rá az én nickemre, és azt fogod látni, hogy 7 blog is szerepel a nevem alatt, pedig ebből csak kettőt írok én, a többibe csak meghívtak.

Ha tényleg szeretnél olvasni, szívesen küldök meghívót, írd meg a címed!

noemi009 2009.07.23. 21:17:33

@Leonine: hát persze, hogy akarom a meghívót. Már sok hozzászólásodat olvastam (pl. Milunál) és tényleg kíváncsi vagyok a módszeredre. E-mail címem: czinoemi@gmail.com
Előre is köszi :)

P.S.: Csak a blog.hu-s nickedet ismerem, ott nem jelenik meg semmilyen blog :)

Leonine 2009.07.23. 21:45:19

Elküldtem a meghívót. Azt előre közlöm, hogy ha a módszeremre vagy kíváncsi, sok dolgot nem találsz nálam, nem követek semmilyen diétát. De azért szívesen látlak nálam!
süti beállítások módosítása