ápr
21

Szóval az úgy volt, hogy csütörtökön megfájdult a hátam. Annyira nem érdekelt, de később is folyamatosan belenyilalt, aztán nehezemre esett a bögre megemelése is...A gyereket meg úgy szedtem ki az etetőszékből, hogy a nyakamba csimpaszkodott és átlendítettem... Aztán már nem fájt annyira, pénteken még Budapesten is eltölttöttünk egy programgazdag napot. De hétvégén továbbra is bele-bele nyillalt, így mégiscsak elvonszoltam magam a dottóréhoz, aki továbbküldött ezer meg egy féle röntgenre. (s persze ha már ott jártam kaptam vérvételre is beutalót, ezt nem lehet megúszni nála:-)) Szóval végül kiderült, kicsit K.O. a hátam (gerincferdülés, csigolyakopás, meszesedés, nyaki lordosis kiegyenesedett, spina bifida, meg még pár cuki latin dolog, amikre már nem emlékezem, hogy mkit is jelentenek) így megyek majd reumatológiára. Vicces lesz....:-) Mindez annyiban játszik szerepet a fogyókúrámban, hogy kardio helyett gyógytornáznom kell majd:-))De mivel a titok a pozitív gondolkodásban rejlik, abban reménykedem, hogy mindez egyszer talán ráfogható lesz a bazinagy cickóimra és a TB ingyen műt nekem egy formásabbat:-))

És ismét megfogadtam, hű, sokadszor, hogy írom, hogy miket eszek, nem lúzerkedem el a dolgot...legalább olyankor leírom, amikor épp bejegyzést körmölök, ha már minden nap nem is sikerül...

A dottóré jópár recepttel megpakolva engedett útamra, a közeli gyogyitáérban pedig találtam egy állapotfelmérő gépet. Gondoltam, poénból kipróbálom:-) nem volt senki sem bent. Nos, vagy ez nem működik, vagy az itthoni mérlegem....

Az eredmények:

176 cm (ez oké, mert lapos, kicsit tömöttebb talpú szandiban voltam, én egyébként 174-nek vallom magam, de a pasim szerint nem vagyok csak 172:-)) mindegy:-)

90,6 kg- volt rajtam minimum másfél kiló ruha (farmer, szandál, felsők, stb) és ebéd után voltam, az itthoni mérlegen éhgyomira pucin vagyok 90,0. Tehát vagy az itthoni mér többet, vagy az mért keveset:-)

testzsír index: 32,3% ez az itthonin 35%!!

zsírtömeg: 29,2 kg (basszus, jó sok) (odaírták azt is, hogy a normál érték 12,6-19,4 kg)

tiszta tömeg: 61,4

Mondjuk mindezt abból állapította meg a szerkezet, hogy meg kellett szorítanom két kart, azért ennél nyílván vannak sokkal pontosabb mérések is, de iránymutatónak mindenképp hasznos. A vérnyomásom mint mindig pöpec:-) 116/76

 

Ezt  a bejegyzést kb 5 részletben írtam meg, közben megfőtt egy nagy fazék gulyásleves:-)

Ja, db-i pékségben nem voltam, de a pasim igen, nagyon várom már, hogy hazaérjen. Egyrészt rábuknék a szajréra, másrészt érdekel a tapasztalat is. Én csütörtökön megyek majd személyesen, ha minden jól megy, perszehogy beszámolok:-)

ja, és akkor az ígéret szép szó..mai kaja:

r: (éhgyomri vérvétel)

t: tejeskávé, alma, fagyi-a tölcsért soha nem eszem meg, ez még az előző ud diétámból maradt rám

e: sertéspöri salátával (zöldsaláta, paradicsom, ubi)

u: pár kanál kukorica, alma, paradicsom, pár karika répa

vacsi- a pasi zsákmánya és azért nyílván megkóstolom a gulyásleveset, van benne jó sovány husi:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr461078578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.04.21. 22:40:25

Hűűű ez a sok latin izé nem hangzik túl jól, egyébként nem is látszott rajtad pénteken, hogy ekkora nagy a gáz!
TB-s cici:-) Én is Én is:-)

dundolka 2009.04.21. 22:51:06

nem kell megijedni:) a fizikó rendben tud tartani ..... én évekig jártam porclapulásom volt ami nyomta a kilépő ideget a lábam a jobb az zsibbadt a végére de mióta más munkát csinálok azóta ez nem gond ......... mit kaptál? elektrolizis , mágneskarika gyógytorna és ha nem tartanak a sérvtől akkor gerincmasszás is javalt jelzem a jóga csodákra képes érdemes lenne ha jobban vagy megpróbálni én is ezért csinálom néha ,mert nagyon jó :)

anuka 2009.04.22. 09:28:22

Nem éppen rózsás a helyzet Nálad! A pékség engem is érdekelne. Helyileg hol van. Pihenj sokat, gugolva emelj és vigyázz magadra!

updatefogyok 2009.04.22. 10:47:17

Dundolka- még ezután fogok menni a reumatológiára, majd beszámolok. (még időpontot kell kérnem)
Anuka- a Segner téren van, a társasházaknál, vmi kocsmával szemben. A férjem volt tegnap, autóval nem lehet megközelíteni, csak messzebbről, alig találta meg:-)

Salesman 2009.04.22. 17:17:11

az autót a mcdonalds mellé kell letenni ada kell tartani

Salesman 2009.04.22. 17:18:29

mc d gyorsétteremhez kell tartani és ott a társasház mögé kell parkolni

Ronni 2009.04.27. 13:48:00

A-10. kg lement , kevés idő és remek eredmény!
Várom Te hogy haladsz !Sok sikert!

updatefogyok 2009.04.27. 22:58:52

Ronni! A -10 kiló tényleg remek, mióta is csinálod? Nem emlékszem. Mi is a módszered?

updatefogyok 2009.04.27. 23:01:21

updatepékség- hülye pasim megint túlzott, nem is gáz a megközelítése, azóa már voltam én is. Ellötyögtünk az eladóval, és melengettem a szívemet, hogy végre Db-ben is van. Igaz elég kicsi, de a miénk:-)) Remélem lesz majd benne szendvics, jégkrém, hasonlók! Bár ha azt látja a tulaj, hogy igény van rá, akkor biztosan bővíti majd.
Az mindenesetre nagyon tetszett, hogy a rendes pékség mellett van:-) Lehet dönteni...

Ronni 2009.04.28. 11:25:58

@updatefogyok: Két hónapja , ill kicsivel több úgy 1 héttel . A dundolka féle , "nem csoda "diéta mozgás sztepperen és 1000kcal kaja.
Teljesen jó mert kézben van tartva minden , megtanultam mennyi kaja kell , és hogy nem párolog hanem elhasználódik a zsír.
Én nem mentem kondi terembe mint Te , nem tartott volna sokáig . Vettem egy szteppert , mert itthon van annyi hely hogy elférjen és nincs mellébeszélés , csinálni kell.
A testem jóval feszesebb , mit mondjak megnéznek már , magabiztosabb vagyok jóval.Mini még mindig nincs , nekem ahhoz tökéletes test jár :) ahhoz még vagy -10 kell előbb nem megy.
Sőt a mogzás miatt a fogyás folyamatos , nekem ez is tetszett a dundolka módszerében hogy folyamatos , ha lassú is de állandó . Ha úgy lennék mint Te hetekig semmi fogyás nem hatna rám túl jól , ez biztos Talán már fel is adtam volna . Jó adag kitartás van benned .
De ez a lényeg , nem vagyunk egyformák és ki ki a maga tempójában és módszerével csinálja.

updatefogyok 2009.04.28. 14:57:24

Milyen sokfélék vagyunk:-) Nekem meg épp ez jön be, hogy egyáltalán nem érzem, hogy fogyóznék, ha folyamatos önmegtartóztatásban kellene élnem, én akkor nem tudnám tartani a diétát, hiába lenne gyorsabb az eredmény. Amikor unom a stagnálást bekeményítek, és utána visszatérek a régi kerékvágásba, mégsem jön vissza egy deka sem. Nekem is van stepperem, a fürdőszobában tartom, és esténként amig pancsizik a gyerkőc én nyomok 5-10 percet. Nem sok, de a semminél több:-)
A konditermet én szeretném, ha nem lenne tumultus, hihetetlen mennyien vannak, de a nyitvatartási időt meg nem bővítik....
ügyes vagy, így tovább!

Ronni 2009.04.29. 11:24:04

Köszi, mire jön a nyár nem a hurkás hasam kell rejtegeni a strandon . Nekem ez is egy nagy motiváció.A kollegáim szerint így is bombázó vagyok, de szerintem még kell az a minusz pár kiló:)
süti beállítások módosítása