máj
7

Én és a bögyöm:-)))

Címkék: zsíros bögy | Szerző: updatefogyok | 12:27 pm

Még a vonalzóm is megzavarodott:-) December 29-én kezdtem el a diétát, szóval már majdnem négy és fél hónapja, a vonalzóm félúton lemaradt:-))

Én továbbra sem fogytam két nap alatt tíz kilót, így tartom a 12 kilós súlyvesztést, ami azért lassan -13. Tegnap összevesztem az utcán egy bunkóval (én mondtam, hogy az ilyenek engem mindig megtalálnak) szájkosár nélkül húzta maga után bicajjal a rotwellerét, és még ő sértődött meg rajta, hogy elfordítottam a gyereket, mikor mellénk értek....na mindegy,szót szót követett, és a végén beszólt, hogy: "az a baj, hogy zsíros vagy bögybe, mi? Azt hiszed trendi vagy?" Mikor már nem fortyogtam elgondolkodtam rajta, mi is most a "trendi" mellesleg....Nekem mindig nagy mellem volt, 60 kilósan is, csak mondjuk akkor még 21 voltam, és pánt nélküli felsőben is jól mutattak a didkóim. Azóta meg híztam-fogytam millió kilót, terhes voltam, sőt, szoptattam egy gyereket...enyhén fogalmazva sem lettek a didók lánykorombeli hegyke tartásuak....De szeretjük a Triumphot, mert csodákra képes:-))

Szóval zsíros a bögyöm, hogy visszatérjek a gondolatalkotó fogalomhoz, és nem tudom, milyen lesz, ha ismét veszítek vagy 10-20 kilót....Lógni fog az tuti, ugye ilyen a predesztináció, de még ha nem is eleve elrendelt lenne a dolog, akkor is ott van még ugye a gravitáció....

de hogy tök optimisták legyünk, a bunkó kutyás csávó akár azt is mondhatta volna, hogy hájas a segged, vagy dagadt a combod, hurkás a hasad....és érdekes, neki csak a zsíros bögyöm tűnt fel....van remény:-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr721107910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.05.07. 12:43:21

:-) A mai sebészet csodákra képes, én is ebben bízom!

Salesman 2009.05.07. 23:51:29

Az ennyi ideje nagyon kilóg kitakarja a szöveget.

Mr. Rochester 2009.06.15. 01:39:43

Megtaláltalak a profilodon keresztül Dundolkánál! :)
Üdv itt is! :)

Hihetetlen milyen pasik vannak...

Nekem is lóg de nagyon a mellem mostmár... de engem sem érdekel :D
süti beállítások módosítása