jan
11

Bizony, nagyon szép, mert annyi hiábavaló keresgélés után végre ma megtudtam, hogy Debrecenben van egy reformüzlet (Szoboszlói u 40, csakazértistudjamegmindenki, de van webje is, ahonnan lehet rendelni) ahol rengeteg Norbis terméket lehet megvásárolni! Végre lesz lisztem, sütiporom, pizzatésztám!!!!!! Éljen!

Számomra nagyon fontos, hogy a fogyásom ne fogyókúra legyen, hanem egy új élet, egy új életmód. Lemondani azonban nem tudok és nem is akarok örök életemre a finomságokról. Ezért szuper az, hogy egyes kóddal ehetek bármit szinte!!!!

 

Reggel volt mérlegelés, szerencsére ugyanannyit mutat a mérleg, nem tett be az előző két nap, de ma szigorú vagyok nagyon. Már túl vagyok egy tornán (ami meglepően tetszett, először csináltam Norbi: Galdiátor1 dvd-jét, 30 perc körüli és olyan mozgásformákat tartalmaz, amiket én szeretek, bár a kardozós játék elég béna benne) Gyerek az első felét szépen tűrte, a másodikat már kevésbé (felborította a szárítót, bemotorozott a mosókonyhába és proramozgatta a gépet, majd visítva mászott volna rám...)

Arra gondoltam este lehet megcsinálom a galdiátor2-t! És ma kalóriavisszafogás is van, nemcsak ud1. Jó lenne a következő 14 napban vagy 5 kg-tól megszabadulni!!!!!

Két hét mérlege: - 4 kg!!!!!!! Azaz 101,6-ról 97,5 kg.

Ha sikerülne a következő két hét, akkor 92-93 kiló is lehetnék január végére!!!! Talán ez így kicsit gyorsnak tűnik, de ismétlem korábbi önmagam: én az elején gyorsan fogyok, aztán akár hetekre is stagnálok!! Ez a tapasztalat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr44870675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2009.01.11. 17:21:59

Nagyon ügyes vagy, csak így tovább. Jó, hogy találtál ilyen boltot, még itt a városban is vadászni kell a bioboltokat és az olyan üzleteket, ahol lehet kapni pl teljes kiörlésű lisztből készült kenyeret. Megvárom még eléred a súlyom és csatlakozom:-)
süti beállítások módosítása