jan
13

Tegnap délelőtt Pasi befuvarozott Debibe, ahol kifosztottam az update termékeket áruló üzletet:-) Nagyon boldog vagyok. Van 4 féle lisztem, aprósütijeim, nasik, tészták, dzsem...

Vettem egy dobozos tortaport, már alig van a sütiből, tegnap meg is csináltam, isteni citromos torta:-))) Igaz, nem túl olcsók (egy frászt, rohadt drágák) ezek a termékek, de egyenlőre nagyobb a boldogságérzetem, mint a takarékoskodásom. A bőséges termékkínálattal mindent megehetek!!

Azt fájlalom, hogy a kenyeret, kalácsot, hot-dogot, stb csak úgy tudom megvenni, ha előző héten megrendelem, és pl. Pasi kövi héten elhozza. A heti egyszeri szállítás azonban nem fog minden napot lefedni, de legalább a hét egy részét igen.

Tegnap benyomtam ( a szokásos napi 2-3 tejeskávémon, természetesen csakis édesítővel) egy dobozos sós aprósütit, egy fél doboz édeset, egy negyed tortát és kóstolgattam a Pasi és a Gyerek vacsiját főzés közben, hogy elég puha-e a hús, de ez ebben ki is merült. Sajnos torna ismét nuku, no komment...valaki nem vállalná be a Gyereket napi fél-egy órára? :-)))

de a ma mérleg: 97,1 :-))))))))))))))))))))) yes-yes.yes!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr85875027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.01.13. 22:08:12

szia:) jól haladsz gratula ,
érdemes lenne megpróbálni fagyatsztani a pékárúból , :) én szoktam elkövetni kaláccsal kenyérrel , minden fajta keltészta remekül fagyasztható ........ hotdog kifli , hambi buci is:)
elég ha fogyasztás előtt 2-3 órával kiveszed , szobahőmérsékleten kienged ... és fokozni is lehet pár pillanatra a mikróba téve olyan mint amit a péktől hoztál...
süti beállítások módosítása