már
10

Imádom a hortobágyi húsos palacsintát, éttermben bármilyen finomságok sorakoznak az étlapon sokszor ezt rendelek, főleg mert olyan macerás otthon elkészíteni, ám update formában nem készítik, max a norbis kajarendelés menüjében tűnhet fel olykor. Szóval már nagyon kiéheztem egy kis hortobágyira, és mivel ma tök jó élményem volt a mérlegen (erről majd később) úgy döntöttem készítek, és így megosztom veletek is:-)

Ezer meg egy féle képpen készítik (mondjuk a lényeg uaz marad) én így csinálom:

kb 40 deka csirkedaráltból hagymás alappal készítek egy bő levű pörköltet. Nem szokványos, de én imádom a gombát, ezért két pici gombafejet (a holnapi rántott gombának valóból kicsenve) beleaprítottam. Közben kisütöm a palacsintákat (20 deka norbis palacsintaliszt, 2 tojás, 2 deci tej, a végén a sűrűségtől függően öntöm fel bubisvízzel, só, némi édesítő- ebből kb 10 darab jön ki, de én a húsos palacsinátt kicsit vastagabbra szoktam sütni, így 7 darab készült) szóval ha kész a pöri leszűröm és lisztes (norbi főzéshez liszt) tejfölös-tejszínes habarással besűrítem. A husit aprítóval pépes finomságúra készítem. A palacsintákat betöltöm, teszek rá egy kis habarásos mártást is, a végeit felhajtom, jénaiba egymás mellé teszem, leöntöm a  mártással és mehet be a sütőbe...hm....

így készült képekben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gondolom van benne ezerkiilencszázkilencevkilenc kalória, de mindenesetre a lehetőséghez mérten totál szénhidrátszegény:-)) én benyomtam együltő helyemben hármat, ez még délután volt, azóta alig birok mozdulni...

De! Délelőtt lenyomtam a Rubint Réka 1-et, meg is fájdult a térdem, aztán az új Réka dvd felsőtest részének a felét is összehoztam:-) A mérleg pedig majd elájultam, 92,1 kilót mutatott!!!! Háromszor is egymás után:-))Aztán reggeliztem, kávéztam és lett belőle 92,6. Ezt már sokkal reálisabbnak tartom, bár a hétvégi zsongás után még ezen is csodálkoztam:-) Így tehát már minusz 9 kilónál járok, ami egyrészt tök jó, mert már látványos, és sokan dícsérnek, egyrészt pedig még olyan kevés a végcélhez képest....De ha azt nézzük, hogy folyamatosan finom falatokat eszem, tök jó sütiket, millió kalóriát...szóval így nagyon szuper fogyni! Főleg, ha a régi idők fogyijaira gondolok, amikor szinte koplaltam, mert nem volt egy ilyen szuper rendszer,  a hozzá tartozó liszttel:-)) Éljen!

ja, és egy bizonyíték, ha szkeptikusak lennétek:-)) (bár ez a blogos naplózásos önkitárulokozás továbbra is leginkább magamnak szól)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr37994526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anuka 2009.03.11. 06:42:39

Nagyon guszta.Nekem a mérleg egy hét után: 99,2 helyett, 97,2-t mutat.Én nem teljesen ezt a módszert követem még!

anuka 2009.03.11. 10:30:31

Reggel reggelizek rendesen. Zsömle vagy kenyér szendvicsnek .Akármi ami jön. Egy bögre mézes tea és egy bögre mézes kv. Ebédre már kevesebb és könnyebb. Hús zöldség no kenyér ,tészta, max. rizs.Este hat előtt minimális kaja hús és zöldség. Hat után max. alma ,répa egy kicsi ha nem bírom. Egyenlőre így megy ha majd szűkült a gyomrom, akkor update. Át kell állnom .Nekem az update sem ment úgy ha törvénytelenül zabáltam akkor sem ha a kódokat betartottam. Tehát nálam a mennyiség is sok.Ezért kell a bevezető.

updatefogyok 2009.03.11. 13:22:31

Nekem is sokkal jobban megy, ha a mennyiségekre és a kalóriákra is figyelek, dehát nem lehet minden nap így élni, én úgy érzem, ha lazábbra veszem, akkor jobban fel tudom fogni, hogy ez egy életmód, nem fogyókúra. Ha már nézegetem a kalóriát és éhes vagyok, mert a mennyiséget is visszafogom, akkor sokkal idegesebb, ingerültebb vagyok, pedig a mérleg gyorsabban halad, ha visszafogom magam...

masika 2009.03.13. 16:39:54

Ez a Réka DVD engem is érdekelne. Megírod, hogy mi a címe?

updatefogyok 2009.03.13. 22:17:41

Add önmagad! (összesen 4 dvd-je jelent meg, ez az első, szerintem ez az egyik legjobb, a második hasonló, csak kicsit nehezített, a 3. dvd-n hasra, fenékre, felsőtestre van külön-külön 20 perc, a legutóbbin pedig 4 részt dolgoztat meg 20-20 percebn, megvan nekem mind, majd beszélünk:-))

masika 2009.03.16. 13:33:56

Na ezt nekem is sürgősen be kell akkor szereznem!
süti beállítások módosítása