máj
27

keddi nap:

r: fél alma, eper natur joghurttal, egy kanál műzli

e: 2 szelet kenyér, pirítva, rá rakettes cs.sonka, olvasztott sajttal és grillezett hagymával, eper

v: grill csirkemell salátával, egy fél unicum:-) (kerti partin voltunk)

A mozgásom továbbra is a gyógytornában merül ki, illetve a szokásos gyerek utáni szaladgálás, ami oké, hogy fárasztó, de mégsem egy kardiózás. A kezelések ellenére is sokat fáj a hátam, pedig jó lenne már, ha tornázhatnék vmi normálisat is, de a legutóbbi húzásom után kissé tartok most mindentől (értsd, amikor nem bírtam szombaton kiegyenesedni)

 

Az új update pékség a Szabó Lőrinc utcán nyílt az újépítésű társasházaknál, nagyon kedves a kiszolgálás, árban is jobbak, mint a Segner tér, pl a fagyasztott cucc 400 ft-tal olcsóbb/kg, mint a Segneren, naná, hogy vettem ezt-azt:-))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr561146868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FRita 2009.05.27. 19:26:15

Kedves UDF :)!

Nem megy ez nekem... :( Mondj valamit légyszi, te hogy kezdted? Kb 15 kilótól szeretnék megválni, de ha egy-két napig van lelkierőm a diétához, az a harmadik napra semmivé válik. Te hogy csinálod? Nehezítő tényezők, úgyismint család, munka, kevés idő, kevés lóvé stb adottak :), úgy érzem ezeken még túl is lendülnék, csak ne lennék ennyire nem-kitartó.. (És ne zabálnám fel állandóan a gyerekek édességeit...:()

updatefogyok 2009.05.28. 10:43:54

Jajj, olyan mérges vagyok, írtam neked egy kisregényt és elszállt....
szóval szerintem az a fontos, hogy úgy kezdd el a fogyózást, hogy valóban leakarsz fogyni, akkor kezd, amikor tényleg megvan benned az a belső motiváció, ami a mozgatórugója mindennek. Régen nekem is számos olyan kudarcba fulladt dietám volt, hogy elkezdtem, aztán 2-3 nap múlva már többet ettem, mint előtte, mert azt éreztem, hogy most nem megy, nem érdekel az egész, persze fogyni azért szerettem volna. Ezek alapban kudarcra ítélt próbálkozások, mert nincs meg a belső elemi erő:-)
Szerintem az is könnyebbség lehet még, ha nem radikális változtatásokat csinálsz, ahnem mondjuk elsőkörben rendszerzed a korábbi kajálásaidat. Tehát egyél, amit eddig, csak mondjuk a fehér kenyér helyett norbisat, a rizseshúst ebédre edd, ne vacsira, a banán helyett válassz epret, vagy almát..apró dolgokkal is át tudod formálni a korábbi életmódodat a kódoknak megfelelően. Ha csokit akarsz enni, akkor egyél, de délig, mert különben este rádtör a spájznyitogatás és annak sosoncs jó vége. Ha belejössz ebbe a szakaszba, akkor később tudsz szigorítani is, de ezzel már jól megtanulod, hogy uralkodj magadon, hiszen kompromisszumot kötsz magaddal-van csoki, de délelőtt...ez csak nyílván egy példa volt, de szerintem ez is bevállik. Ha nagyon szeretnék valamit én is megeszem, csak figyelek az időre. Ha pedig kezdessz veszíteni az erődből és gyengébb fokozatra kapcsolsz, azzal sincsen semmi baj, stagnálgatsz egy kicsit, ne legyen lelkifurdalásod. Ha élvezettel stagnálsz (de mondjuk ezt nem úgy értem, hogy pizza vacsira, hanem kisebb kihágások) akkor utána könnyebb lesz egy-egy szigorú napot tartanod.
Remélem egy kicsit azért tudtam segíteni, gyere hozzám bátran tanácsért, és várom a fejleményeket!

masika 2009.06.01. 15:09:01

Remélem hamarosan rendeződik a hátproblémád! Ha tudnál mozogni biztosan menne még gyorsabban a fogyás! (beszélek Én akinél megállt a mérleg)

FRita 2009.06.04. 10:46:43

Hmmm, nem értem, tegnap írtam neked, erre nincs sehol... Grr
Na szóval: NAGYON-NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM a lelkesítést, olyan kedves vagy, hogy ennyire komolyan és kimerítően válaszoltál!!! Virtuális cupp-cupp! :) Erőt adsz, komolyan mondom! A képek meg.... elképesztő vagy! Nekemiskell egy ilyen szoknya, amiből kizuhanok! :) :) Akkor hajrá mindannyiunknak!
süti beállítások módosítása