dec
29

1.nap

| Szerző: updatefogyok | 12:32 pm

Halihó!

Ez egy fogyi-blog, kőkemény, határozott, sikeres!

Voltam már 58 kg és 116 is, most 101 vagyok, és soha többé nem leszek ennyi!

Ha érdekel az út, amin végigmegyek, hogy elérjem céljaim, akkor gyere velem.....segíts, ha botladoznék és én is segítek, ha társam szeretnél lenni a harcban. Harc a kilók ellen. Örökre.....

 

Adatok:

25 vagyok, kétdiplomás, férjes, 15 hós gyereket nevelő gyedes anyuka. Pár hete dolgozom itthonról is, ez napi egy-két óra elfoglaltság. Mindez persze nehezítő tényező...hiszen a gyereknek főznöm kell, ...apának dettó....Gyerek még csak eheti is nagyrészét annak, amit én fogok (zöldségek, natur husik, stb) de Pasi nem hiszem, hogy odáig lenne az ötlettől...

elfoglaltság millió, de tornázni is kell, ezért pontosabban kell beosztanom a teendőimet. Segítségem nincs, enyém család mrföldekre, pasi család nem partner..(azta de szépen fogalmaztam, pedig gondolatban sokkal csúnyábbak jutottak eszembe..)

méretek:

174 cm, 101,6 kg.

zsírszázalék:38,4

víz:39,6

 

Megpróbálok nem minden nap mérlegre állni, jó lenne nagyobb időközöket kihagyni, majd meglátjuk.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr9846764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogee 2008.12.31. 17:15:29

Hogyan tudtad megmérni a zsíszázalékodat és a vizet? Nagy segítség lenne, ha ezt én is meg tudnám mérni magamnak!

Köszi előre is,
Bogee

updatefogyok 2009.01.01. 17:46:34

Olyan mérlegem van, ami mindkettőt megméri! Be kell írni néhány adatot (kor, súly, magasság, nem, edzett vagy nem) és kiszámítja. Meztelen talppal kell a mérlegre állni és vmi akármiket bocsát a szervezetbe, amivel méri. Pontos, mert sokszor kísérletezgettem vele, mindig ugyan annyit mér. Hasonló adatokkal kezdtem anno 98 kg-ról és mire 76 kg lettem már huszonakárhány volt a szírszázalék. Terraillon a márkája a mérlegnek, de több fajta is kapható.
süti beállítások módosítása