dec
31

3. nap

Címkék: evés képek múlt napok súly | Szerző: updatefogyok | 11:25 am

Ha ez a 300. nap lenne, akkor megengednék magamnak némi kihágást szilveszter alkalmából, ám így, hogy ez épp a 3. napom, talán hanyagolom ezeket a gondolatokat és esti alkoholfogyasztásom a száraz bor-cola light összetételű boros kóla kortyolgatásából áll majd.

Házibuliban leszünk, ahol tömött asztalok, szendvicsek, chipsek kacsintgatnak majd rám. Ezért előre felkészülök, viszek magamnak u.d. szendvicset és norbi rágcsát...ha lenne norbi lisztem még talán valami sütifélét is összeütnék (persze ha tudnék sütni..khmm, khmm) de fél Debrecent átkutatva sem találtam norbis lisztkeveréket...

 

Miket eszek?

3 évvel ezelőtt, épp jan. 1-i kezdéssel fél év alatt fogytam norbi módszerével 22 kg-t, ezért választottam most is ezt. Akkor 98 kilóról kezdtem, heti 2-3 alkalommal tornáztam is, otthon, dvd-re. Abban az időben kezdett el szélesedni az update kínálat, igaz idáig csak a puding és a rudi jutott el, de az, hogy édességet ehetek a fogyókúra alatt maga volt a kánaán. Volt, hogy reggelire megettem 5-6 pudingot és ugyanennyi rudit, a max teljesítményem egy nap alatt 12 puding benyelése volt. Esténként volt, hogy 30-40 deka felvágottat ettem, zöldséggel, norbis majonézzel...töménytelen mennyiségeket ette, mégis fogytam, mert jót ettem, jókor.

Szeretném, ha most ez a mennyiség azért csökkenne, de éhezés nélküli fogyást tudok csak elképzelni a jelenlegi életvitelem mellett. (persze az már máskérdés, hogy mostanra meg több kg vagyok, mint akkor. A lefogyott 22 kilóból 10-et visszadobott az egyetemen fél év, aztán majdnem 30 kilót híztam terhesen, száztizen egynehány kilóval szültem....off)

szóval egy átlag napom eddig így telt és hasonlóan fog a következő hónapokban is:

reggeli: tejeskávé, 2 szelet norbi kenyér, light körözöttel és felvágottal, paradicsommal

tízórai: norbi puding

ebéd: zöldségköret hallal, vagy bármilyen hússal 

vacsora: u.a

napközben mééééég kávé, egy-egy norbi joghurt, bármilyen egyes kódú élelmiszer

 

képekben két vacsi:

1.joghurtos vegyes zöldségköret sütőben sült hekkel

 

2. rokfortos brokkoli-karfiol olivaolajban sült tintahallal

 

 

És nem tudtam megállni, reggeli érzékeny pillanatomban ráugrottam a mérlegre: 100,6 :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr11850030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niacska 2008.12.31. 17:35:32

Szia!

Örülök hogy rátaláltam a blogodra... :) Én nem vagyok ilyen bátor, én holnaptól tervezem a fogyókúrát...
Olyan jó lenne, ha a képek mellé némi elkészítési módot is mellékelnél. :))
Köszi
Niacska

updatefogyok 2009.01.01. 17:32:02

Szia!
Én is örülök, hogy idetaláltál!
Szívesen leírom a kajcsik elkészítését is, nem túl bonyolult:-)
az első:
mirelit zöldségeket (vegyes zöldség plussz brokkoli plussz karfiol) megfőzöm, sóval, borssal ízestím, amikor a tányéron van natur, vagy kis fikhagymával spékelt jopghurttal meglocsolom, hekket kiolvasztom, légkeveréssel, kb 220 fokon megsütöm, előtte ízlés szerint fúszerezem (én só, bors, fokhagyma) kb 15 perc alatt kész.

második:
tonhalat kiolvasztom, felkarikázom, serpenyőben, olivaoljaon párolom, nem teljesen olvasztom ki, hogy a saját víze legyen a párolós alap, végén sütöm, ízesítem hasonlóan az előzőekhez. Zöldséget megfőzöm, mártás norbi féle üveges!
süti beállítások módosítása