jan
1

4. nap

Címkék: ünnepek | Szerző: updatefogyok | 5:39 pm

Házibulis szilveszter nagyon jól telt, azon túl, hogy pókerben levertem a fél társaságot tuti fogytam legalább egy kilót a kitartó táncszőnyegezésnek köszönhetően (na, ilyen itthonra is kell!)

Kisebb bűnözések történtek, mint például éjfélkor a száraz pezsgőm helyett valaki félszárazát ittam meg...tudom, hogy most sokan azt gondolják, hogy bammeg, nem mindegy az a deci pezsgő????  A válaszom: nem! Az update rendkívül sok mindent megenged, de csak akkor hat, ha makulátlanul betartjuk a nüansznyinak hitt pontokat is.

A kísértés egyébként nagy volt...rengeteg chips, Ferrero, a kedvencem, bon-bonok, szendvicsek.....de bírtam! Igaz egyszer megnyaltam Pasi chipsét, de ezzel be is értem:-)

 

Kitartást mindnekinek, aki ma csatlakozott a fogyizók népes táborához!! Menni fog! Most sikerül!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr73851877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása