jan
4

Az elmúlt napokban többször is rámtört a mindent elemésztő édességvágy, ezért némi update1-es finomsággal kényeztettem magam

 

Nem túl előnyös ez a kép, de az íze szuper. Kókuszos-vanílis túrókrém:-) Semmi más nem kell hozzá, csak zsírszegény túró, negyedkilónként 1 tojás, vagy tej (én tejjel szeretem inkább) édesítő, kókuszreszelék és egy negyed vaníliarúd tartalma....mindezt be a mixerbe (én a gyerek aprítójában készítem, nagyon krémes lesz) és voala....

 

Egy whisky-s pohárnyi finomság:-)

alján egy réteg kókuszreszelék, rá egy réteg ud.1-es vaníliafagyi, rá egy kiskanál diétás feketeribizli dzsem, rá egy réteg túrókrém, majd epres norbifagyi, a tetején norbi pudingból tejszínhab....isteni volt....

és ha már kaja akkor egy vacsim:

 

sült csirkecomb céklával és paradicsomos mozzarella salátával. Isteni vacsi (vagy ebéd..) 

és a lényeg.....a 7. nap reggelére (úgy, hogy megjött reggel és ez ugye súlynövelő tényező, nálam legalábbis mindenképp) pizsiben 99,6 kilót mutatott a mérleg! Ez szuper élmény. (bár rögtön az jutott eszembe, hogy szeptember végén még 95 kg voltam az egész nyári fogyinak köszönhetően) A legelső mérlegelésen 101,6 volt, tehát -2 kiló) 100 kiló alatt viszont kezdődhet a torna! Nagyon fontos a mozgás, így mivel Pasi hihetetlen akaraterővel felfűszerezve költözésünket követően 2 hónappal bekötötte a dvd-t előkeresem a fitness dvd-im és holnaptól kezdődik a heti 3 alkalmas torna.

Hajrá fogyás!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr97856981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogee 2009.01.05. 13:02:25

A túrókrémet mindenképpen ki fogom próbálni, mert az édesség nekem is nagyon hiányzik, akkor is, ha alig eszem.
Mindig is érdekelt, hogy a paradicsomos-mozzarella-salátában csak paradicsom és mozzarella van, vagy teszel rá valamilyen fűszert is?

bogee 2009.01.05. 13:27:46

elfelejtettem megkérdezni, hogy mennyi tej kell a túrókrémhez, mennyi édesítő és mennyi kókuszreszelék?

updatefogyok 2009.01.05. 21:42:57

szia
Én kevés majorannát szoktam tenni a paradicsomos mozarellához, de sztem magában is megállja a helyét:-)

ezzel a tejes dologgal megfogtál, úgy ránézésre öntögetek:-) mikor már turmixoltam egy kicsit öntök hozzá, megint ráturmixolok és megnézem az állagát. Aztb tudom, hogy ha tojással készíted, akkor negyed kiló túrónként 1 tojás. Édesítő: folyékonyból pár csepp, ha összetörsz egy szilárdat akkor kettő. Kókuszreszelék- abbana hitben voltam, hogy a kókuszreszelék 1-es kódú, ezért két-három kanállal is beletettem, én nagyon szeretem, erre tegnap mikor olvasgattam a kódtáblázatot könyvben megakadt rajta a szemem, hogy hármas...pedig totál 1-re emlékeztem, szóval azt inkább hanyagolom ezentúl...
süti beállítások módosítása