jan
10

A tegnap reggeli örömújjongásom (amit utólag rájöttem, hogy csak én láttam, mert vázlatként lett valahogy elmentve...szomorú smiley) negatív eseményekbe csapott át. A heti három tornából a másodikat kellett volna teljesítenem, de Gyerek lázas volt egész nap (39,1-es csúccsal) és a mozgás még véletlenül se került előtérbe....aztán készültem a mai vendégségre, este sütöttem a tortát (ami meg kell hagyni kicsiny sütis tudásom remekműve lett:-))) és bár nem akartam, de folyamatosan kóstolgatnom kellett a krémet, hogy jó-e (túrókrémes-tejszines-kókuszos) nem ettem belőle sokat, de lelkifurdim volt miatta, hogy egész nap szigorúan betartom az updatet, este meg krémet nyalok. A menü többi részét ma délelőtt készítettem el (gulyásleves, ananászos-sajtos-tejszines csirkemell, rízzsel) ettem mindkettőből, de csak mértékkel, a köretet kihagytam, a tortához pedig mindösszesen annyi közöm volt, hogy felszeleteltem és nyálcsorgatva figyeltem, hogy a többieknek mennyire ízlik:-))

Egy kis sósmogyoró azonban lecsússzant, és már elég késő du volt, ezt szánom bánom....

Gyerek ma már jól volt (valószínű rózsahimlős, mert a láz helyett pár kiütés jelentkezett, pár napja lett beoltva, lehet annak a hatása, bár ahhoz még nem telt el elég idő) szeretném, ha holnap tudnék tornázni, kicsit össze kell e két na után szednem magam.

Ráadásul belementem egy fogadásba is, de erről majd legközelebb. Holnap remegve felállok a mérlegre, kiváncsi vagyok, betett-e valamennyire e két kevésbé diétás nap....

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr22869848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása