jan
16

19.nap

Címkék: beszámoló update piskóta | Szerző: updatefogyok | 1:26 am

Jesszus, 19. nap...így rohan az idő??

Büszke vagyok magamra, elkészítettem az oldaldobozt, amiben folyamatosan írom majd a napi menüket. Ha helyrerázódik a netszolgáltatásunk (mobilnetünk van még a költözés miatt-2,5 hónapja költöztünk- és korlátozott az adatforgalma, eddig nem is volt gond, már augusztus óta ezt a mobilnetet használjuk, mert akkor mondtuk fel az előző lakásban a netet, most azonban kaptunk decemberről egy igen szép (24 ezer) számlát, szóval Pasi megkért, hogy képfeltöltési rohamaimat korlátozzam a korlátlan netre, amit várhatóan februárban be is kötnek) képeket is rakok a kajcsikról, van már jó sok, azóta nagyon élvezem a főzést, hogy magamnak is bármit elkészítehetek.

Mai másik két büszkeségem a norbis piskóta alapú túró-vanília torta. Kicsit száraz a piskóta a liszt miatt, de legalább én sütöttem:-)) este pedig norbis ropit is készítettem, a receptjét be is írtam a napi menühöz. Már hiányzott Missi barátnőm sajtos rúdja, ez meg kiköpött ugyanaz, csak fogyis változatban:-)

Néha az eszem megáll, hogy tényleg ilyen kajákat eszem?? És ezzel tényleg fogyok?? Hát eddig úgy néz ki, igen.....holnap reggel ismét mérlegelés, és lassan előkutathatnám a centist is, mert én úgy látom, mintha véknyabb lennék, de lehet csak káprázik a szemem:-))))

Sok mindent szerettem volna még írni, például, hogy ma sem tornáztam... de már hajnali fél kettő van, még van pár elmaradásom a munkában is, és lassan a gyerek is megkezdi a szokásos éjszakai műszakot...szóval pá-pá és kitartást mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr90881005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.01.16. 11:00:56

Gratulálok az oldaladhoz, nekem nagyon tetszik. Hasonló a profilunk és én is elindultam egy hasonlóval, ha gondolod látogass meg: www.fogyikonyha.freeblog.hu. Kitartást kívánok neked!
süti beállítások módosítása