jan
17

20.nap

Címkék: torna fitness kardio | Szerző: updatefogyok | 8:17 pm

Azta fitness mindenit:-)) Lelkesedésemnek utat nyitva rögtön be is ruháztam egy bérletre, bár ez még nem jelent semmit, máskor is volt már ide bérletem:-) (igaz akkor a terhesség miatt hagytam abba két alkalom után, jéé, pont két éve)

Szóval ez egy női fitness stúdió, külön teremben van a kardio és külön az erősítő gépek, de én egy ideig csak a kardiot fogom látogatni és legszebb terveim szerint itthon tornázom majd mellette.

Ez volt a mai program (kb 50 perc)

- 8,5 perc elipszis, 1,5 km (kb 2 perc után már nagyon kivoltam, legszívesebben leszálltam volna, de annyira cikinek éreztem:-))

- futógépen gyorsgyaloglás (a cicik miatt még erős triumphos sportmelltartóban sem tudok futni), nem tudom hány km, és a ca is 100 alatt volt, szóval ez elég gyengus

- 15 perc taposógép

- a biciklin belelkesültem, mert lehetett közben olvasni:-)) 15 perc lightos és 2 km erős, utóbbi 5,5 perc alatt

Mit mondjak..kidőltem....nem tudom szívből csinálni, csupán azért teszem, hogy gyorsítsam a fogyást, hogy égjen a zsír. Számomra nem jelent kitörő élvezetet a mozgás, a torna, sőt, igazából soha nem is jelentett...ez elég szarul hangzik, de tényleg így van....60 kilósan is csak azért tornáztam, hogy izmosabb legyek és inkább csak 58 kg...nem azért, mert hű, de nagyon jól esett. Hogy ez fog-e valaha változni, nem tudom, a lényeg, hogy heti két alkalommal eljárjak a fitnessbe, itthon pedig legalább heti két alkalommal tornázzak mellé. Ez kötelező!

(ui: holnap is lesz reggel mérleg, tuti fogytam vagy 10 kilót:-))))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr86884110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.01.17. 20:52:49

Hajrá, hajrá! Nem muszáj egyébként minden alkalommal végigmenned az összes gépen.... Nekem korábban azt javasolták hogy érdemes a biciklivel vagy a taposóval kezdeni mert az hamar felvisz a zsiregető tartományba, utána jöhet az elipszis tréner meg a gyaloglás. Bele fogsz jönni, meglátod... Nekem is mintha fényévekre lenne amikor még 2ö percet nyomtam mindegyiken egymás után vagy 2 step aerobic órát nyomtam egymás után... De csak visszaáll az az állóképesség...! Kitartás!

bogee 2009.01.21. 09:18:07

én szeretem a mozgást, pontosan az után híztam meg, hogy abbahagytam egyszerre mindent. Nekem szerencsém van a pasimmal, mert partner abban pl, hogy eljön velem squasholni, így ez egy nagyon jó közös program is (csapatépítő tréning rulez:)
A biciklit mindig is imádtam, és tervezem, hogy egy igazit is beszerzek nyárra, munkába járni a szobakerékpár helyett :)
Azt hiszem, így egy kicsit könyebb azért :)

updatefogyok 2009.01.21. 09:43:17

Elmondok neked egy magánszférásat:-)) Az én pasim fallabda-edző....(úgy jöttünk össze évekkel ezelőtt, hogy jártam hozzá fallabdázni, de sajnos azóta sem sqasholtam vele...most mennék, de a gyereket nem tudjuk kire bízni)
süti beállítások módosítása