jan
18

Képes poszt

Címkék: update fotók kaják | Szerző: updatefogyok | 12:29 pm

Reménykedem, hogy ez a pár kép azért nem fog ki a mobilneten....de már túl sok képem van, így is csak párat osztok meg

 

csirkepöri borsós update tésztával. Nagyon finomn volt, igaz jobb, amikor hozzá van keverve a tejföl a husihoz, de Gyerek tejallergiás, így mi mindent utólag látunk el bármi nemű tejszármazékkal.

Ez a dobozos update citromtorta. Finom volt ez is, de drágállom (a dobozos cucc 1600 és kell hozzá 8 dl natur joghurt, margarin és ha jól emlékszem víz)Igaz szép nagy torta-szerűség lett belőle, de egyébként a norbi jó estét keksz darált verzióját és egy csomag citromos port tartalmaz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ez a ropi:) én a felére tettem köménymagot is.

 

és végül a saját sütésű update túrós-vaniliás piskótás torta:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr71885129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogyikonyha 2009.01.18. 16:41:20

Jujj de szépek. Én a citromtortánál mondtam azt hogy na azt azért mér nem... Az tényleg rablás... Van nekem egy szuper joghurttorta receptem, a héten valószinü el is készül, akkor kirakom vagy ha gondolod el tudom küldeni. Biztos vagyok benne hogy az sem árt többet mint ez, sőt én aljat sem szoktam késziteni neki...
süti beállítások módosítása