jan
19

22.nap

| Szerző: updatefogyok | 9:05 pm

Igazán eseménydús volt a mai nap. Fogyni nem fogytam az előzőekhez képest egy dekát sem. Elpazaroltam közel egy zacsi lisztet, mert sütöttem lángost és pogit, de egyik sem lett túl jó. A lángosnak semmi köze sincs a lángoshoz, sőt....lehet az instant élesztő a ludas, gyerekkel málhás szamárként tértünk haza ma a bevásárlásból,de az élesztőt elfelejtettem (pedig mondtam neki, hogy szóljon:-) ) és instanst élesztő volt itthon, a pogi pedig alig nőtt meg, de annak legalább jobb az íze. Ja, mindezek fejében a lángost meg is égettem....

A munkám sem halad túl jól, nem igazán vagyunk közös hangon a megrendelővel, és Gyerek sem volt túl partner ma....

De! Voltam edzésen, nemrég értem haza. Magam is meglepődtem, de sokkal jobban ment, mint szombaton. 15 perc elipszis-2,6 km, gyorsgyaloglás a futógépen 8 perc (nem tudom hány km, mert mérföldes, a ca pedig nagyon kevés volt, olyan 50) aztán egy durva zsírégető programos 2,5 km bicaj, végül elenyésző lépcsőző. A végére egy perc leg magic (jesszus, ez kívülről olyan könnyűnek tűnik, egyébként meg nagyon durva,) és 2 perc twister, ami nagyon jó csípőre, de már a végén fájt tőle e hasam. Ez kb 40 perc volt.

Ma már nem eszek, csak belájtkólázom magam, hogy bírjak még egy kicsit dolgozni, ja, és még gyerek is kilométertől hiánytól szenvedve rohangál fel alá, bőszen a fürdőszoba felé mutogatva.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr36889607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogee 2009.01.21. 09:14:55

biztosra mondom, hogy valóban az instant élesztő volt a ludas abban, hogy egyik sem sikerült úgy, ahogy szeretted volna, tapasztalat! :)
süti beállítások módosítása