jan
22

Rossz hír

| Szerző: updatefogyok | 3:27 pm

Sajnos az említett mobilnetes dolog miatt most néhány napig nem tudok jelentkezni, de mindent írok papírra és amint lehet feltöltöm a gépre is.

Addig is jó fogyást kívánok mindenkinek!!

A bejegyzés trackback címe:

https://updatefogyok.blog.hu/api/trackback/id/tr100895687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogee 2009.01.23. 10:30:10

ha van word a gépen, abba is lehet írni, és akkor csak be kell másolni. időspórolásnak sem utolsó, mert nem kell újra megírni, és én spec mindig minden cetlimt elvesztem, kivétel nélkül...

fogyikonyha 2009.01.23. 12:39:33

Kárpótlásul egy link: hazisuti.lapunk.hu/ Tetszeni fog, rengeteg update 1-es süti receptet találsz itt!

dundolka 2009.01.24. 21:59:28

hát csak iparkodj vissza ....... hiányzol a szórásból:)

mijuu 2009.01.25. 19:29:57

Szia! Szuper az oldalad:)

Én meg a hazisuti.lapunk.hu-ró jöttem ide, aminek lelkes híve vagyok .

Már sok sütit sütöttem onnan és tényleg finomak.

Segít túlélni a fogyókúrát:)

Én is két gyerekes anyuka vagyok és (sajnos) pontosan tudom, hogy a szülések után hogy el tud torzulni egy hajdan csinos test:(

Kitartás!!!

updatefogyok 2009.02.01. 10:00:50

SziaMijuu!

Örülök, hogy idetaláltál!!! Meglátogatlak majd!

mijuu 2009.02.02. 09:18:33

Félre értettél...az oldal nem az enyém, hanem egy nagyon kedves lányé(anyukáé)
Én csak az oldal egyik látogatója vagyok:)
süti beállítások módosítása